pühapäev, aprill 04, 2010

Täiesti lilla? Nooooot.

Okei, kui tuleb testida, siis tuleb testida. Siinsest rullist juba Kroku, CU ja Malignus tegid, ma siis tutvustan ennast ka:

Your rainbow is shaded violet.

 
 
 
 
 
 
 

What is says about you: You are a creative person. You appreciate beauty and craftsmanship. You are patient and will keep trying to understand something until you've mastered it.

Find the colors of your rainbow at spacefem.com.


AGA....
See oli eile. Salvestasin ja ei viitsinud veel postitada.
Täna, kui FF ei lasknud värve üles laadida, tegin testi uuesti. Ja nüüd siis endale teadmiseks, et olen ikka üks jube tujukas tegelane. Täna olen oopistükkis kollane...:

Your rainbow is shaded yellow.

 
 
 
 
 
 
 

What is says about you: You are a joyful person. You appreciate optimism. You're good at getting people to like you.

Find the colors of your rainbow at spacefem.com.

5 kommentaari:

Kuvaleidja ütles ...

Welcome to instability :))

Helina A. ütles ...

Mul tuli oranž..
You are a strong person. You appreciate a challenge. Others are amazed at how you don't give up.
Jajah, ma ise ka vahel imestan :D

Malignus ütles ...

Hah, teisel korral olin ma veel rohelisem. Prakljataja intelligentsija. Ja näpuotsaga naturalisti. Naiss.:)

Sipsik ütles ...

Nonäete, tuleb ikka testi teha üks ja ainus kord ja sellega ka piirduda... Ei ole vaja ennast liiga mitmekülgseks mõelda:D

Helina A. ütles ...

Tegin huvi pärast testi 3x :P Mõtlesin, et proovin siis teised variandid ka läbi(äkki tuleb midagi põnevamat). Osade paaride suhtes jäid mõned sõnad enne kripeldama, lõpus värvid ka.

Aga ei. Kui sa oled ikka oranžiks loodud, siis sa selleks ka jääd. Nii, et olge uhked oma värvilisuse üle, mõni meist on lihtsalt igav apelsin..