pühapäev, november 28, 2010

Õrnushetked

Kui Vanamees oli näinud mu lapsepõlvepilte, leidis ta, et ma näen välja nagu nööp. Ikka veel, samuti nagu lapsepõlves.

Nüüd ta siis vahel kutsub mind Nööbiks. Enamasti siis, kui mu nägu tundub võimalikult ümar ning seal keskel on kaks samuti ümarat auku silmade koha peal, kaks ümarat auku seal kus teistel inimestel on nina ja siis üks vahel veidi krimpsus auk, see siis suu koha peal.

Eile, olles heas tujus linna peal asjatamas (meil õnneks vähemasti siiamaani kipub ikka koos asjatades hea tuju olema ja näod naerul), tekkis moment, mille sarnased mul vahel jala veidi vedelaks võtavad.
Vaatab mind sellise erilise, sügavat õrnust täis pilguga, mida ta vahel kardinate vahelt välja immitseda laseb ja ütleb lihtsalt: "Nööp".

Silmside kestab, pilk muutub sumedamaks ja sügavamaks, kogudes sinna talle ainuomast intensiivsust, hääl madaldub vaiksemaks ja taaskord kostub lihtne nimi: "Nööp".
Mul juba raske vastu vaadata (vaja ju asjatada), kui korraga vaadatakse mind erksust täis pilguga ja teatatakse rõõmsal häälel: "Oi, Sipsik, sa oled hakanud vanaks jääma!:)"

Aaaaappppiiiiii, noh:D:D:D Mismõttes??? Sellisel hetkel, sellises kontekstis???
Jah, muidugi on mul ka kortsud tekkinud ja tekivad juurdegi, kuid sellise lagedalehõiskamisega saab küll ainult tema hakkama...
Aga egas midagi, nüüd tuleb teha nii, et ta niipea ei unustaks, et nii ei tehta:D

6 kommentaari:

soodoma ja gomorra ütles ...

Mis seal ikka, karistuseks nõelu see Nööp Sipsikule ette:)

Piret Rumm ütles ...

issand- issand te lausa olete mõlemad nii sensud :)) kle, ma rõõmustan kohe koos teiega :) kõige õigem ongi selline partner, kes võib sulle öelda, et kle, sul on kortsud tulnud ja sa ei solvu selle peale ega kaota tasakaalu, sest sa tead, et nendel kortsudel pole mitte mingit tähtsust kaaslase silmis.

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

"Nööp" - nii armas!

ingel ütles ...

Parim helitussõna ju!

Loojangukuma ütles ...

Ehehee! :D Nii armas ja nii naljakas :D
Aga "Nööp" sobib hästi :)))

Sipsik ütles ...

Nojah, noh:) Eks ma ju siuke nööpjas oma näoplaanilt olengi:) Ja moekaid nööpe on ju ka kortsulisi olemas:D