kolmapäev, märts 13, 2013

Kuu, see kõige esimene

Pildi autoriks vennanaine Monica. Väikese valikuga tema piltidest/käekirjast saab tutvuda siin.

Huhh, esimene kuu on nüüd siis täis... Harjumine, õppimine, vaimustumine, seinast seina emotsioone, tohutu kogus magamatust ja võimaluse korral sekundiga "ärakukkumist".
Olen alati olnud äärmuslikul veendumusel, et mulle lähedaste kaitsmiseks olen valmis vajadusel ka tapma. Nüüd tean, et olen seda selle tegelase nimel valmis tegema paljakäsi. Seda emotsiooni ei oskagi kohe kirjeldada. Emalõvi minus on pea ikka väga püsti ajanud... Oma kutsika jaoks mida iganes...

Pisike tegelane on ikka väga lahe. Vahel võime teda pikka aega lihtsalt imetleda. See miimika, see igapäevane tohutukiire areng, see fantastiline "oma" tunne. Samas püüd aru saada, kui kõik pole nii nagu ette kujutatud.
Ja minu tõenäoliselt rumal püüd kasutada hetki, kui Väikemees päeval magab, kodu korrastamisele, millegi sättimisele, läbi oma ettevõtte tegevuste tegemisele jne jne jne. Temaga koos päevasel ajal olen tukastanud vaid esimesel nädalal kahel korral. Muu aeg püüan liiga palju muude asjadega tegeleda. Aga muudmoodi ka ei oska. Veel.

Blogiseda tahaks toimunust ka. Nüüd võib ju loori olnult kergitada. Aga näis millal sedavõrd aega suudan enesele leiutada. Läheb veel veidi aega.

Homme arstile. Siis selgub, palju kaalu ja pikkust lisandunud on. Tundub, et tuleb pikk poiss - viskab vibalikkust juba praegu! Hullult pikad jäsemed ja väike kehaosa. Eks varsti saabub ka Michelini-mehikese aeg, kuid praegu jaksab veel ilusti temaga sahmida :) Juba ultrahelis ja hiljem haiglas arstid-ämmakad rõhutasid, et saab olema vanemate kombel pikakoivaline. Kuigi jah, minu koivad pole pooltki seda mis Vanamehel ja no nad kõik räägivad, et Väikemees on Vanamehe koopia. Nojah... Mina olin siis vaid inkubaatoriks või :D

Kassid on veidi segaduses ja uudistavad/nuusutavad suht jahmunud ilmetega. Mina olen ka veidi segaduses, et mismõttes minusugusel Lumivalgukese tüüpi tegelasel on heledate juustega laps??? Ok, juuste toon küll alles kujuneb, kuid kuna kulmud on pigem heledad, siis pole siin väga variante :)

10 kommentaari:

Liis ütles ...

Niinunnu! Ja nii tore lugeda, et teil üksteisega harjumine ja uue elukorralduse sissetöötamine paistab kenasti sujuvat.
Rõõmu jätku Teie perele ja puhkehetki Sulle ikka ka, kullake:)

Anneli ütles ...

Väga armas tegelane:) Ja minumeelest on tal küll
Sinu nöbinina:))

Malignus ütles ...

Ilus uudis! :) Hääd õnne ja kannatlikku meelt! ;)

Sipsik ütles ...

Tänud, tänud :) Õnne, rõõmu, kannatlikkust, puhkehetki ja kõike muud läheb vägagi vaja :) Tähh!

Ma ise arvaks kah, et minu nöbininaga tegemist, kuid mine sa tea milliseks see veel kujunemas on... Algul nad ju kõik suht nöpsud :) Aga no kui ka nina ei tule minult, siis vähemasti miimikat ja liigutusi on poiss minu käest kuhjaga geenidesse saanud :D

soodoma ja gomorra ütles ...

Väikemehel on kindlasti jimi ka?
Või olete suures sahmimises unustanud panna?

mama de montagne ütles ...

Issssand kui nunnu :) Tore on lugeda! Ja harju, ja tegutse ja ole emalõvi! Mina ootan kannatlikult, kuni sul on aega kirjutada üldse ja kõigest, mis oluline :)

ingel ütles ...

Käisin just kaheks päevaks abis meheõel last hoidmas. Too 2-kuune tegelane lõi kõik emotsioonid lakke, mälestused tulvasid taas pinnale ja kõik ilusad ja valusad hetked olid hetkeks väga erksalt meeles.

Erilisi päevi Väikemehe, Vanamehe ja iseenda seltsis!

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Ma ütlen lihtsalt... awwwwww ja õhkan siin omaette edasi! Sa oled üks õnnelik naine! :)

Sipsik ütles ...

Nii, nüüdseks on kõik need, kes blogi regulaarselt loevad, nimeloo ehk läbi lugenud ja nüüd kustutan sellekohased kommentaarid ära. Mul küll suuri paranoiasid pole ja mida see nimi ja nägu viisakas olekus ikka teevad, kuid ma siiski ei taha, et tulevikus poisi nime guugeldades ka tema pildid näo juurde ilmuvad. Mine tea mida ta sellest suvatseb arvata ja praegu ma luba küsida ei saa. Seega olgu vaid vahel mõned pildid aga ilma nimeta. Siinsed lugejad las teavad, tulevikuvõõrad hoidku eemale.

Sipsik ütles ...

*pildid nime juurde ilmuvad