neljapäev, juuli 28, 2016

Elus :)

Ooookei, pikk paus, liigagi pikk paus...
Ma siis püüan end parandada.


Eelmises postis kirjutatu peale helistasin günekoloogia vastuvõttu, et saada suunamist mammo-bussi. Seal kinnitati, et ma ei kvalifitseeru ja kuna liiga noor, siis tehakse mulle üldse UH, mitte see jube mammo-press. Rõõmustasin loomulikult ja et kuna nagunii vahet pole, millal saatekirja võtan, sest vähispetsiifilist UH-d saab teha siiski vaid mannergul, jätsin mammo-bussi trügimise mõtted ning jäin günekoloogi aega ootama (peale "kiibi" paigaldamist poole aasta pärast jälle kontrolli, kuu hiljem juba oli kontroll. Aga pole hullu, näitan siis oma "tikku").

Jõuan siis juulikuus vastuvõtule ja räägin UH saatekirjast. Günekoloog saadab vastuvõtu jutu kukele ja teatab, et kuna ma kaks last sünnitanud, siis ikkagi mammo. No leppige nüüd ometi kokku, eksole!
Igatahes kirjutas mulle suunamise juba välja ja jääb siis järgmist aastat ootama. Mammo väisab meid nimelt kord aastas :D

Olgem ausad, ega ma väga selle pressi alla sattuda taha küll, kuid kui juba unenäod sunnivad, tuleb minna. Poiste nimel. Endal puuduvad mul igasugused kaebused ja kahtlused, kuid nende krattide nimel võin ma lasta endale haiget ka teha, vahet pole!

6 kommentaari:

Liis ütles ...

Pole see press nii jube midagi, ma ka kartsin, aga tegelikult oli ainult kerge surve ja kõik :) Nii et ära pabista, pealegi on südamerahu ikka päris palju väärt...

Sipsik ütles ...

Tõsiselt räägid???
See oleks küll suurepärane ju!
Mõni räägib, et lausa pisara kisub välja....

Meelike ütles ...

Kui juba Tallinnas käid, siis Magdaleena rinnakabinetti saab saatekirjaga ja tasuta.

Anonüümne ütles ...

See mammo pole midagi hullu - ei ole mingi piinapink, täitsa tavaline meditsiiniline protseduur kerge ebamugavustundega. Mina panin endale selle aja, käisin ära - öeldi, et natuke mingit tihedamat kudet, blabla, et võib olla seotud päevade aja, ovulatsiooni jm-ga. Nädal hiljem selgus, et ootan last, sellest ka muutused:)

Sipsik ütles ...

Glacier??? Kas see jaanuari2013 tüdruk või ...... ? :D

Anonüümne ütles ...

Meil piiga jah, sündis 29. jaanuar 2013 (aga segaduste vältimiseks ütlen, et ma ei tunne Sind isiklikult):)