teisipäev, mai 01, 2018

Tüdinud

Täiesti tüdinenud oma sorakatest peas, mida juusteks nimetatakse. Viimasest juuksurikorrast juba kuid möödas ja no ei meeldi vaatepilt juba ammu enam. Väljaveninud salgud, mis olenevalt seadmispüüdlustest ringi lehvivad nagu lappama läinud telk või siis saja klambriga pea külge litsutuna siiski põgenemisplaane peavad.

Juuksuri aeg maikuu lõpus (mul oma kindel tegelane, keda karvade kallale lasen ja asub Saaremaal, seega aeg on omaette faktor, eksole). Täna, esimesel maikuu päeval, kui tunne võiks olla hoolimata sompus ilmast kevadine, võtsin lihtlabaselt käärid kätte ja lõikasin juuksed täpselt poole lühemaks. Enne seda saatsin juuksurile teele tulevase soovisoengu pildi ja jätsin ruumi seda lõigata :)

Ohh paganas kui hea on olla!!! Vahepeal siin olin poisipea, siis lasin jälle pikaks venida, kuid no ei ole enam minu teema, noh. Lühike bob on palju südamelähedasem ja no lepin siis sellega, et eluaegne pika lakaga neidis on 40-sena bob.

Veel ca 3 nädalat korraliku lõikuseni. Õnneks tänatehtu sümpatiseerib mulle ka :)

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

Pilti, või pole olnud!

Sipsik ütles ...

Sa ju tead et ma ei oska pildi peale jääda, seega pead reaalvaatega leppima :)