reede, aprill 26, 2019

Russell Hobbs



Ma kohe ei saa ilma järjekordselt smuutidest rääkimata. Olen ise täiesti nende sõltlane ja ka oma pere sellele allutanud.

Senimaani sai neid vuristatud suure kannmiksriga, ikka tervele perele. Samas oli soov proovida miskit teistsugust ja tõenäoliselt vaid sellist, mida ise tarbiks esimese hooga. Teised natuke leebemalt smuutinduse ohvrid, mina aga tahaksin hommikuti ainult smuutit.
Ammuilma mõelnud, et oleks vaja väikest blenderit selle jaoks, kuid igipõline teema – on mul neid masinaid nii palju vaja. Igaks asjaks oma masin ja nagunii terve elamine neid täis. No ikka paar aastat olen mõelnud.

Nüüd siis aga sai jõulude ajal soov õhku visatud ja nii järjekordne masin mulle kingipakist vastu vaatas :D Ja midagi pole teha – mu hirm oli asjatu! Tahtsin sellist masinat, kus keerad lõikuri maha ja paned korgi asemele ehk siis jääb ära ringivalamine + toote liigne kadu ning haarad pudeli hommikul autosse kaasa. Sellise ma sain ja midagi pole teha – on vähe hommikuid, kui ma seda ei kasuta. Juba mitmeid kuid järjest. Jõuludest alates. Seega kohe väga on end õigustanud!

Minu lemmikmargiks köögimasinatel ongi kujunenud Russell Hobbs. Hinna ja kvaliteedi suhe on suurepärane, lisaks minule olulised näitajad reeglina paremad kui muudel markidel. Tänaseks on mul üsna mitmed köögimasinad nende omad ja olen kõigiga ülirahul. Eriti super on normaalne koostematerjal, nunnu välimus (kuigi kahjuks mitte kiiksukad, see parameeter on täitmata ja sellele vastaks pigem Kalorik jmt) ja senimaani (aastaid) ilma ühegi mureta ülim töökindlus.

Mina olen neile truu.

2 kommentaari:

kertu ütles ...

Pane paar lemmik retsepti ka palun kaasa!

Sipsik ütles ...

No ei ole sellist asja nagu retsept, noh :) Kõike käib tunde, tuju ja kapi järgi.
Aga enamasti eelistan ma kindlasti lisada kas keefiri või maitsestamata jogurtit. Olen suur keefirifänn. Banaan või virsikupoolikud (konservist talvisel ajal) annavad tummisust ja tekstuuri. Spinatilehed meeldivad, c-vitamiini laks. Alati sügavkülmast marju, kas mustikaid, maasikaid, vaarikaid, musti sõstraid või muud. Chia seemned meeldivad.
Kui keefir otsas, on keerulisem, siis peab maitseid rohkem tasakaalu timmima. Siis maitsen vahepeal ja vuristan edasi.
Suhkrut ei pane, banaan või virsik annavad magusust.
Ahjaa, avokaado annab ka mõnusa kreemisuse. Aga kookospiim ja -helbed seevastu minu teema smuuti sees ei ole. Küll aga lisan vahel veidi mandlijahu.Siis on kohe eriti tummine hommikusöök :)