laupäev, jaanuar 19, 2008

Nähtamatusest ja põiepidamatusest

Eile kinos hämmastas mind uue viiruse massiline levik. Miski, mis põhjustab põiepidamatust.
Nimelt oli seal laatsaretis suhteliselt keeruline filmi süveneda (ja see vajas veidike kaasamõtlemist), kuna iga paari minuti tagant keegi tõusis, trügis väljapääsuni ja loetud minutite pärast naastes kordas kogu trügimisprotsessi. Siis paar minutit rahu ja järgmine.

Või äkki on tegu mingi uue seltskonnamänguga? Nagu teatepulga edasiandmine? Mina sellest igatahes aru ei saanud. Teatepulka kah ei saanud. Olen ometi sagedane kinokülastaja, kuid sellist pissimaaniat pole küll varem kohanud.

Küll aga olen ma muutunud nähtamatuks.
Algas kõik sellest, kui nähtamatuks muutus mu auto.
Nimelt ei märgata mind viimasel ajal liikluses. Mitte-tihedal ajal liigeldes on hiljuti toimunud väga lühikeste ajavahemike tagant väga palju ettekeeramisi. Oleks siis, et ma sööstan hullul kiirusel kusagilt nurga tagant välja. Tulen ilusasti mööda pikka sirget, normaalse kiirusega. Ja juba ma-ei-tea-mitmes ajukääbik keerab niimoodi ette, et pean kahe jalaga piduritele hüppama, lisaks veel ka rooli vastassuunda rebima, kuna muidu oleks kindel mats. Kõige hämmastavam on, et minu taga on tühjus, seega ajuhiiglasel ei saa olla otsest vajadust vahele pressida.

Kui ühel õhtul oli seda juba mitu korda järjest juhtunud, mõtlesin, et äkki auto nii suure s***korra all, et ei märgata. Suundusin pesulasse. Seal selgus, et ka mina ise olen nähtamatusega nakatunud. Olin sabas, et pesulakaarti osta. Minu kõrvale ilmus turris olemisega noormees. Kui minu kord maksta kätte jõudis, hakkas noormees oma asju kassasse ulatama. Mina siis naeratuse saatel esitasin ka oma tellimuse. Teenindaja loomulikult hakkas minuga tegelema ja noormees oli ikka päris turris kohe, saates mulle etteheitva pilgu. Ma ei saanudki aru, et siis mille eest? Et olin seal olnud nagu tühi koht ja kui suu avasin, siis muutusin järsku nähtavaks? Krt, kui sul on kiire, siis palu mult luba enne maksta, mul pole mingit probleemi sind vahele lasta. Küll aga ei kavatse ma leebelt pealt vaadata kuidas sa mind lihtsalt ignoreerid. Naeratasin talle veelkord ja tulin tulema.

Aga autos siiski viga polnud, kohe peale pesulat koju sõites kordusid vanad naljad. Seega on siis nähtamatus ainult minus.

Kommentaare ei ole: