neljapäev, mai 21, 2009

Dr. Ai Bolit

Kõrvavalu on üks hullemaid valusid üldse.
Need sähvakad, mis iga natukese aja tagant läbi poole kolba löövad, on ühed väga koledad asjad.
Lisaks on tunne, et terve üks pea pool on peaaegu halvatud. Nahk torgib ja puudutada ei saa. Ja jälle käib läbi tuttav sähvakas, mis kogu keha võpatama paneb.
Vastik-vastik-vastik.

4 kommentaari:

Helena ütles ...

:-) tuttav tunne väga hiljutisest minevikust e. 1. mail hakkas pihta. Siiamaani pole seda kõrva päris korda saanud. Sul aga on juba loodetavasti arsti juures käidud?!

mama de montagne ütles ...

oi oi, kõrvavalu pole teps mitte hea! ma olin sellega kimpus millalgi varakevadel. Antibiotsi kuur ja nüüd on tunne et võiksin mütsi kanda küll, kui on tuul :)
tunne end paremini!

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

no kus sa nüüd siis külmetanud oled? ptüi-ptüi-ptüi, ma olen see õnnelik inimene, kes on kõrvavalu vaid korra elus lapsena kogenud. mul igast muud valud jällegi :)

ravi ennast, tips!

Sipsik ütles ...

Jap, mul ka üliharva sellist häda nagu kõrvavalu (vast mõned korrad senises elus) ja seetõttu ei oska sellega suurt miskit peale hakata - üks üllatavalt kole asi on.

Aga arstile ei lähe, eieiei! Kuni väga hulluks ei kisu. Väldin arste nii palju kui võimalik, tänu sellele vist nii terve tavaliselt püsingi:D
Tegelikult asi selels, et hakkab juba järele andma. Olen kõrvatilkasid hoolega kasutanud ja troppi soojenduseks kõrvas hoidnud ning paistab, et mõikab. Igatahes sähvib juba palju harvemini...

Eriti jaburaks teeb asja see, et talviti ma ka eriti mütsi ei kanna aga häda ei miskit. Ja nüüd siis suvesoojas äkki... Ei tea mis iil see otse kõrva sisse puhus:)

Aga Helena, see on ikka hull küll kui 1.maist siiamaani... Ma oleks vist ää surnd juba... Selline asi nii kaua...