neljapäev, mai 28, 2009

Tehtud!


Ikka jube mõnus ja mugav küll, et ei pea kindlal päeval, paber näpus, kusagile minema.
Valin enesele sobiva hetke, pistan kaardi lugejasse, valin hääletatava, sisestan koodi ja voila! E-hääletatud.

Ja kõigile, kes poliitikas pettunud - me ise valime neid sinna. Kui jätad valimata, valib keegi teine sinu eest ja see võib olla kahest halvast see halvem variant...

8 kommentaari:

soodoma ja gomorra ütles ...

tahad sa öelda, keda valisid ka:)?

Anonüümne ütles ...

Efku:

Europarlamendi valimistel oleks mõistlik valida mõnda erakonda siis, kui oleks sama süsteem, mis eelmisel korral - st et valitakse ikka konkreetset isikut. Nüüdne valimiskord, a'la valid erakonda, on EL tasemel täiesti mõttetu. Meie 6 nägu on seal piisk meres, pealegi Kesk ja Reform on seal ühes fraktsioonis... ha-ha.. Ainus kasu meie esindajatest on seal kui lobby tegijatest... ja seepärast peakski saama valida konkreetset isikut, mitte erakonna nimekirja, teadmata, kes sinna siis lõpuks läheb. Seepärast otsustasin seekord juba protesti pärast valida üksikkandidaat Tarandi :)

Pealegi ajavad mind vihale valimiskampaaniad, kus justkui oleks ära unustatud, mis valimistega tegu (et me ei vali mitte Eesti parlamenti, vaid EL parlamenti) ja käib selline demagoogia, et sure surnuks.

Eve Piibeleht ütles ...

Hea, et meelde tuletasid, kohe torkan ka kaardi lugejasse :)

Sipsik ütles ...

Jap, mind häirib ka, et isikut valida ei saa - ei meeldi see erakonna-häma. Tahaksin valida seda kellest arvan ka mingit tolku olevat ehk kes meie huvides mõne sõna kostab või midagi üles võtab. Mitte ei istu nagu tummahammas ja nt isegi keelt oskamata. Nagu mõni tuntud esinumber/häälepüüdja.

Aga valisin, nagu seni alati olen valinud misiganes valimistel reformi. Kuigi praegu toimuv on mu usku kõigutama hakanud ja kaalun truudusemurdmise võimalikkust edaspidistel valimistel (eks tuleb kaaluda mis kaalub mille üles...). Samas EL tasemel usun on nad asjalikud. Kuigi ka IRL-is kandideerib neid kes mulle meeldivad.

Tanza ütles ...

Mul ka valitud.

liis ütles ...

Ma olin ka senini reformikas, aga seekord kas natuke protestist või inimlikust sümpaatiast või natuke mõlemast, mine võta kinni, valisin Indrek Tarandi. :p

Sipsik ütles ...

Usun, et Tarand kogub palju hääli. Lisaks isiklikele eelistustele justnimelt ka protestiks. Nii et mõnes olukorras või üksikkandidaadi staatus olla tugevaks plussiks:)

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Mul kah eilse seisuga valitud. Otsustasin samuti jääda kindlaks oma senisele seisukohale ja sai reformi kasuks taaskord otsus tehtud. Miks? Põhjendan.
Sest ma pole jooksik. Nagu midagi natuke halvem on, jätan oma senise arvamuse ning jooksen vastaspoolele üle. Ma lihtsalt ei ole selline. Leian, et Reformierakond on väga palju kaasa aidanud Eesti senisele arengule, viinud sisse nii mõnegi positiivse asja (tulumaksu langetamine, emapalk jne) ja ma olen ka arvamusel, et inimesed võiksid oma mätta otsast kaugemale näha. Maailma majanduslanguses ei ole süüdi pisikeses Eestis olev Reformierakond.

Selge on see, et nii enam ei saa ja on tehtud ka mõtlematuid otsuseid, kuid kärpeid tuleb teha praegu nagunii, olgu eesotsas kes tahes. Olen arvamusel, et Europarlamenti sobivad eelkõige reformikad kaasa rääkima.