kolmapäev, oktoober 19, 2011

Et siis sedaviisi...


Ma nüüd natuke aega puhkan ja laen patareisid. Ehk siis 2a ja 11k peale eelmist külastust taas Indias.

Ausõna, üritasin päris korralikult, et ärasõidu ajaks postitada eelmine India reisikiri, kuid lihtlabaselt ei mänginud välja. Eks ma nüüd siis saan emotsiooni värskendada ning jupiti kriban juurde. Lubadusi ei anna, kuid üritan varsti valmis saada:) Ja seekord siis uue palju kiiremini ära lõpetada.

Sellekordne reis saab olema suhteliselt lennukine... Plaanide kohaselt sisaldab kogu trip 8-t lendu... Oijahh:)
Tagasi Eestimaal plaan olla 1.novembri õhtul:)

P U H K U S !

Meil on siin 30 kraadi sooja.... :) Ok, hetkel on juba ammu kottpime õhtu (kell on 20:17) ja sooja 26 kraadi...

9 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

Soojakraade kadestan. India ise pole mind miskipärast tõmmanud, kuigi olen sealt paar korda läbi lennanud.

herz ütles ...

Mõnus :) Ilusat puhkust sulle!

soodoma ja gomorra ütles ...

Huvitav, mind ka ei kisu. Eelarvamused kindlasti - liiga palju rahvast ja vaesust!!!
Väsitav!

Aga teile ilusat puhkust:) Või sulle?

Evelyn ütles ...

puhka kohe mõnuga!
Terts läks Itaaliasse ja nii tahaks ka kuskile sõita :), aga näe ei saa praegu..

Sipsik ütles ...

Mul sedakorda osaliselt sugulaste külastamise trip. Venna pere elab Bangalores ja üks sugulanna Goas. Esiti olen Bangalores ning tripime siinmail, hiljem suundun turismialasse ja lasen end seal lõbustada:)

soodoma ja gomorra ütles ...

miks nad seal elavad - töö?

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Puhka mõnusalt! ;)

ingel ütles ...

Ai, kui hea! Oleks heal meelel sinuga koos pakkinud ja kaasa tulnud.:)

Sipsik ütles ...

Tänud:))) Eks ma ikka puhka jah:)

Aga vend jah töötab mõneaastase lepinguga ning sugulanna elas ja töötas siin aastaid, eelmisel aastal aga abiellus ja nüüd ongi paigas:)