teisipäev, veebruar 25, 2020

Need silmad, need silmad

Noorem Poiss teab väga täpselt, kuidas Vanamehel vajalikke nuppe vajutada.
Vanem Poiss on konkreetsem ja ajab oma õigust taga, Noorem Poiss jälgib mängu ja keerab asjad nii, nagu tema soovib. Vähemalt Vanamehe puhul, kuna teab, et nunnu-faktor seal töötab.

Igatahes tunnistas ta meile ükspäev ausalt üles, kuidas issi juurde minnes tuleb oma suured silmad veel suuremaks teha, demonstreeris ka "õiget pilku" ja no kuidas sa vaidled lapsele vastu :D
Ja midagi pole teha - kui Vanemalt Poisilt Vanamees eeldab arusaamist, käitumist, suur olemist ja mida kõike veel, siis Noorem Poiss on ta ümber sõrme mässinud. Ajab aga silmad suureks ja nunnuks ja saab oma mööndused...

Väiksema lapse rõõmud...
Ise peame ikka hoolega jälgima, et vahe tegemist ei kujuneks. Libe tee.

2 kommentaari:

Anonymous ütles ...

Ma olen nii uhke ja õnnelik, et saan olla siin, et jagada seda tähelepanuväärset, imelist ja erakordset tunnistust, ma lihtsalt ei suuda praegu uskuda, et mu endine on siin koos minuga, palub kõiki oma halbu tegusid ja räägib mulle, kuidas ta tundis end kogu aeg tühjana ta oli ära, jättis mu maha ja tegi mulle nii palju haiget pärast lahutust, mis juhtus mõni kuu tagasi. Ja kogu see ime juhtus kohe pärast seda, kui ma palusin dr EGWALIlt abi, olen täna maailma kõige õnnelikum naine, ma ütleksin, et mul on endine jälle kõrval. See on ime minu ja mu pere jaoks ning igavene nauding ja rõõmsameelsus. Ma olen praegu nii õnnelik ega tea, kui palju väljendada oma tänu ja tunnustust dr EGWALI -le. Soovitan teda väga, kui vajate viivitamatut abi, kuna see on tagatud, usaldage mind.
Saatke talle täna e -kiri /dregwalispellhome@gmail.com või kaudu
WhatsApp: +2348122948392

Anonymous ütles ...

Labas pasauli! Aš esu čia, kad paliudyčiau savo kuklią patirtį su Egwali Dr. gydant įvairias ligas. Aš suteikiau šansą, štai šiandien aš esu liudydamas, kaip ši žavi ir patikima žolininkė užkalbėjo ir aš radau ramybę. Mano buvęs vyras sakė, kad jis man pasakė, kad be jokios apčiuopiamos priežasties turi eiti savo keliu, tik norėdamas sužinoti, kad jis miega su senu draugu iš kolegijos, man tai sukėlė daug skausmo, o tada jis pateikė skyrybų prašymą. Jis dingo maždaug metus, aš jo labai pasiilgau ir bet kokiu būdu padarysiu viską, kad tik atkurtume savo meilę, todėl turėjau su juo susisiekti su patikimu žmogumi ir bumu, likusi dalis buvo nuostabi, ir taip aš jį sugrąžinau į rankas, dabar gyvename laimingi, kaip sakė daktaras Egwali. Aš naudoju šį forumą norėdamas pasidalinti savo nuostabia istorija, o ir jūsų - ne išimtis, pabandykite ir lažinuosi, kad būsite labai patenkinti. Su juo galite bendrauti per bet kurią iš šių platformų. Paštas: Dregwalispellbinder@gmail.com / Whatsapp: +2348122948392