esmaspäev, november 17, 2008

Pea ees


Olen nagu palavikus... Ei, natuke liialdan. Ärevil, seda küll.

Meeletu tempo on peal, nii palju on vaja veel ära korraldada, enne kui.... :)
Töö, kool, eraelu...

Ülima rahulikkuse ja kaalutlejalikkuse (kui horoskoopidest lähtuda) kehastaja, mu sõnnist ema, heidab mulle viimasel ajal ette: "No mida sa alati mõtled nii palju ja kõike lõputult läbi kaalud, miks sa ei võiks vahel lihtsalt pea ees sukelduda?"

Ma siis sukeldun. Varsti.

7 kommentaari:

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Et siis nagu, mis mõttes???? :D

Sipsik ütles ...

Äkki jõuan lähiajal msnni, siis annan aimu. Enne väga ära sõnuda ei tahaks.

Marjakas ütles ...

Ma tahan ka teada, ütle mulle ka, kui msni tuled :D

Sipsik ütles ...

:DDD
Ok:)

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Jään ootele :D

Sipsik ütles ...

Eh, tüdrikud, ei ole see midagi väga põrutavat!
Lihtsalt minu jaoks, kuna nii äkitsi. Laiemas plaanis peaks kõigil kama olema:D

Babajagaa ütles ...

Nii ei saa ju rallit sõita. Ma tahan ju ka teada:)