pühapäev, november 23, 2008

Selgust läbi tuisu

Täna oli lõbus. Sain autot lükata üle aegade. Majade vahel jäi kinni:)
Lund tuiskas ja kindaid polnud käes, kuid nii pagana lõbus oli:) Hetk hiljem olid teksad kui pesumasinast võetud...

Nähtavus õhtul sõites ei olnud 5 meetritki. Sellist hullust pole ammu näinud. Aga mulle nii hullupööra meeldib...

Õhtu otsa olen lennujaamaga suhelnud, kuna seal ööbida küll ei taha. Lend Dubaisse pidi väljuma kell 23.55. Reaalaja info ütleb, et hilineb. Kui palju? Ei halligi. Lennujaam väidab, et 1h 55min, Travel In, keda samuti ahistan, väidab, et väljub kell 9 hommikul. Suht loll oleks kell 7 lennujaama minna ja avastada, et lennuk väljus kell 2, eks ole. Ahistan seega edasi.

Lõpuks ometi on "kokkuleppele" jõutud ja uueks väljumise ajaks kinnitatud hommikul kell 9.
Saab siis kodus magada lennuki asemel ja lendamine toimub suures osas valges. Vähemasti Dubais, kus sirutamispaus toimub, on pausi ajal valge ja saab tunnikeseks šoppama minna. Eelmise graafiku järgi oleksime seal olnud öösel.
Nüüd muidugi jõuame Goasse öösel...

Ülejäänud õhtu olen kulutanud Tulika püüdmisele. Tahaks hommikul kella 7-ks kindlapeale taksot broneerida, kuid no mitte kedagi ei taba... Tüütu. Lõpuks olen nii kaugele saanud, et kõrvus piniseb kole muusika. See on vist selleks, et kodanik loobuks ja katkestaks... Aga ma olen jonnakas. Siiani umbes tunni jooksul olen ainult kinnist tooni saanud, seega sellest progressist loobuda ei tahaks.

Loodetavasti kell 9 lend siiski saab toimuma. Ja loodetavasti ikka saan mõne takso kätte...

2 kommentaari:

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Vähemalt pole sul igav või nii...

Ma joon veini ja und veel pole, sest ärkasin täna kell 11.37.

Aga mulle ka väga meeldis tänane ilm ja tööandja isegi ütles, et kui homme on samasugune, siis ma ei pea kontorisse minema. Nii mõnus. KUid tunda on, et torm on vaibunud ja peab homme ikka kontorisse vedama ennast. JA mõtlema, et sa oled kuskil pilve piiril... ebaaus, ma ütlen :D

Segasumma Saara ütles ...

Edu ja vedu :)!