neljapäev, veebruar 25, 2010

Koondpealkiri puudub

Virisen natuke veel masu teemal.

Nimelt kui Valentinipäeval „Valentinipäev“ vaadatud sai, tekkis meil soov veidi kõhukest täita ja seda Komeedis. Olen seal korra varem käies väga head tuunikala salatit saanud ja miks mitte seekord end millegi magusaga rõõmustada. Liftiga üles ja ..... sama targalt alla tagasi. Saate aru, Komeet ei ole mingi pisike pugerik, seal on laudu nigu muda, kuid lauaootajate saba lookles peaaegu liftideni välja. Eieiei, siia me nüüd küll ei jää! Tagasi alla ja Vapianosse. Väga hea riisipuding oli viimases:)


Vastlapäeval ei teinud essugi. Oli isegi mitu plaani tolleks õhtuks, et valiks miskit, kuid jäi valimata. Kurk millegipärast jälle paistes ja veider olla. Väike palavik. Ja kohe kindlasti ei ole ma saanud külmetada. Arumaisaa. Viimane aeg on tervis kuidagi kehvake. Õnneks need kõik vaid kerged hädad, hea et suuri jamasid ei ole:)

Seetõttu ei kelgutanud ma ühtegi linapikkust. Isegi hernesuppi ei söönud ja oleksid ka kukeldised minust söömata jäänud, kui vennanaine mulle üht kurku poleks toppinud:) Siis hakkas mekkima küll, eksole:)

Lahja vasteldaja olin see aasta.


Õhtul vajusin hoopistükkis sügavasse unne ja magasin mitu head tundi, et keset ööd meeste iluuisutamise lühikava ajaks ärgata (Lambiel ja Pljušenko). Ma lihtsalt pean neid uisutavaid meha vahtida saama:) Teised erutajad on meeste kiirlaskumine (Svindal'ile kuuluvad mu krõnksus päidlad), meeste kiiruisutamine (nämm, millised jalad!) ning muidugi murdmaasuusklemine (meie omad + norrakad + mõni sakslane).

Tegelikult ei ole see ajavahe üldse mitte meeldiv, kuid kuna tahaks ju teatud alasid näha, siis mis sa hädaga pihta hakkad... Ja kordused ei ole enam päris see... Hea, et on mõned hommikud mil kauem magada saab:)



See aasta on seda ilmet, et kalendri kulgemine toimub enam-vähem laste sünnipäevasid mööda. Vähemalt esimene kvartal on mitu olulist suurt sünnipäeva (1a ikkagi!) ja muidugi oli aasta avapauguks ristipoja 4. sünnipäev. Ta on ikka nii suur ja asjalik juba:) Eriti muhedaks osutus hetk pakkide avamisel, kui väikemees hästi teipi lahti ei saanud ja abi paludes teatas: „Sa saad sellega hakkama, sa oled ju tubli!“

Või siis kui mõni päev enne sünnipäeva teatatakse: „Tule täna ka meile, sünnipäeval tule ka aga tule täna ka. Mu kodu on niiiii tühi kui sind seal ei ole...“ Kust nad ometi oskavad neid väljendeid nii südamesseminevasse konteksti panna:)


Aga jah, LL juba sai aastaseks ja kohe-kohe järgneb vennatütar. Seejärel järgmised...

Vanamutt minus imestab: kuhu küll kaob see aeg?


6 kommentaari:

mama de montagne ütles ...

Heihoo :) Loodan et tervis on juba parem. See et, mingi viirus aktivveruks, ei olegi muide külmetust vaja - piisab vaid mõnest muust organismi nõrgendavast põhjusest... stress või muremõtted jne.
Komeeti pole ise ka jõudnud - aga mind huvitab, et kes see huviline tegi kohast pilti nii et mingi gucci kott seal peaks vedelema? Nii jääb ju mulje, et tegemist polegi kohaga, kuhu ka ilma sarnase esemeta võiks minna...
Ja siis veel - masu mina su postist välja ei lugenud, rääkimata virinast ;) Ikka pop ja positiivne oled! :)
Tunne end paremini!

Sipsik ütles ...

Oi, näe, sa tagasi!
Ootan igatahes sissekannet nüüd:)

Aga täitsa lõbus kui erinevad on ika inimeste silmad ja nägemismeel:) Ma poleks elusees seal toolil miskit guccimucci kotti näinud:D:D:D Mina vaatasin, et kena diivanite pilt ja miski kott vedeleb:D:D:D

Helina A. ütles ...

Oh, minu arvates pole ka kordus see! Kuigi viimasel ajal olen tervise huvides proovinud normaalsel ajal tuttu minna(mitte täna) ja ennast pisut säästa.

Kahju, et varsti läbi saab :(
Laupäeval ja pühapäeval veel meie tähtsat sõidud, kus tuleb pöidlad sügavale pihku suruda! Loodame parimat :)

Helina A. ütles ...

Ja tervise poolest paistad sa ka juba täitsa minu moodi!

Ma võitlen ikka oma kõhuvaludega. Läbi uuritud ja puuritud. Nüüd tuleb vist sammud kirurgi juurde seada, kes oma võlusõrmedega ehk äkki oskab öelda, kas mu sees midagi rebenenud. Olen sahminud ju lund rookida jne. Või on antibiootikumidest lihtsalt kogu soolestik põletikus. Aiiigh.. Muudkui proovin uusi rohtusid :) Vot on elu..

Sipsik ütles ...

Jaaa, nädalavahetus saab erutav olema:) Eilne Glebova nt ei olnud... Ülüldse minu meelest on naiste üksiksõit kuidagi tuim ja ettevaatlik meestega võrreldes..

Aga sinust jääb küll juba mulje kui laborihiirest... Võiks ju nagu juba tagasi inimeste sekka tulla...
Aga äkki põed praegu kõikvõimalused põdemised ära ja siis edasi oled alati terve kui purikas? Eeee... kõlan endale ka praegu lollilt:)

Kapten Trumm ütles ...

Nende sünnipäevadega on jah nii, et mida rohkem neid peale tuleb, seda vanemana end tunnen, eriti veel kui uus põlvkond on peale kasvamas.