pühapäev, veebruar 14, 2010

Liisile

Niutsatamisväärset kolmenädalast hanimuuni Sulle seal kaugel kaunil saarel!
Kui õigesti mäletan, siis täna saab suund NZ-le keeratud:)
Kui tagasi oled, siis kohtume ja räägid kõigest:)

5 kommentaari:

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

OLEN KADE!!!

mama de montagne ütles ...

Olen VÄGA kade!

Sipsik ütles ...

:D:D:D
Mina küll kade pole:) Ma nimelt kavatsen kunagi ka enivei hanimuunile minna (siis, kui jälle mehe võtan) ja kunagi kindlasti ka Meremaad külastada (ammune unistus juba). Need võivad täiesti erinevad tripid olla:) Üks blogiseja varsti sinnakanti kolimas ja mine tea, äkki lähen vaatan üle kuda tal seal läheb:)

Meie tüdrukutirtsu pärast oopistükkis nii ia meel:) Ainult et ma kahtlustan, et tal õhupalli allaneelamine plaanis (kas siis Meremaal või muul lähiajal - kõhutunne kobiseb, noh) ja siis ei saa temaga enam itsitades sotsiaalset lubrikanti manustada... Sellest oleks küll kahju:) Aga äkki itsitab niisama kah:)

Liis ütles ...

Minaitea mis jutt teil siin käib... Ise muudkui saate kokku nii et mind pole. :( Igatahes ei kavatse ma nüüd lähiajal enam kuskile ära sõita (majaga niiii palju jändamist ikka) nii et ega ma ei tea kuidas te nüüd kavatsete kokkusaamisi korraldada:P

Aga ma pean mainima, et tõesti imeline hanimuun ja imeline koht oli. ;) Kui saaks - läheks sinna elama. Isegi 1 majavariant oleks olemas! :P
No ja kui kunagi kõhutita plaanimine tuleb ja vedelat julgust manustada ei saa, siis LOOMULIKULT saab ikka ju edasi itsitada & teemadering laieneb ja puha.

Sipsik ütles ...

Oi, Liis-Liis-Liis:D:D:
Hiiglama suur rõõm sinust kuulda:D
Aga jah, eks me kollektiivselt tundsime sinust kokkutulekul puudust küll... Ja loodame sind ikka järgmisel korral kohale ahvatleda:D
Ja ei koli sinna ära! Muidu üldse ei näe ju:)