esmaspäev, juuli 04, 2011

Mis värk on???

Olen siin juba kiljunud, et mul kõrvad ei valuta, eksole.
Nüüd siis enne jaani parempoolne tegi põrguvalu. Sain üle.
Täna tunnen, et vasakpoolne veidi hellaks läinud. Wtf???
Külmetanud ei ole, kindlasti kohe.

Ainus, mida suudan välja mõelda, on töö juures sage bluetooth handsfree kasutamine. See seisab mul ikka vasaku kõrva peal ja vajalik selleks, et sageli on vaja kellegagi rääkida ning samal ajal arvutis muid tööasju ajada. Aega ju topelt pole ning miks siis mitte multitaaskida.
Aga mismoodi saab kõrv siis seest valutama hakata? Peaks ju olema mehaaniline surve ja sellest tulenevalt vaid hõõrdumine, kuid paistab, et valu siiski sügavamal...
Ei saa mina aru. Samas ei tahaks nagu uskuda, et miskine vidin siiski kõrva valutama paneb. Ja ma ei hoia seda ju siiski terve päeva kõrvas, vaid siis, kui tean, et tihedam suhtlemine miski teema tõttu aktuaalne.
Ei tea. Jama igatahes.

10 kommentaari:

-cinnamonmint- ütles ...

Minul läks kõrv seest nii paiste, et paistetas kõrvaaugu peaaegu kinni. Sain isegi mitu päeva traumapunkti väisata, kuni lõpuks kõrvaarstil sabast kinni sain. Põhjus lihtne - kõrvaklapid! Palju ei pidanudki neid kõrva toppima, kui juhuste kokkulangemisel tekkis kõrva põletik. Valu oli nii räige, et ei saanud katsuda ja kiirgas kuhugi sügavamale ka. Ravida soovitati puhta piiritusega :) Õnneks aitas ühest piiritusetropist, mis ta mulle kõrva pani. Küsimuse peale, kas lahjendama peab, vastas arst, et ega vesi ravi.
Vot nii! Kui ikka väga hull, siis mine arsti juurde, aga võib küll kõrvaklapist/tropist põletik tulla. Ja veel milline..

Evelyn ütles ...

Käi arsti juures ära!! Kõrvavalud pole naljaasi, kaua kannatad ja välja ei ravi, oled kurt valmis!

Eve Piibeleht ütles ...

Mina näiteks ei saa kanda ei kõrvaklappe ega handsfreed isegi mitte kümmet minutit, pea- ja halvimal juhul ka kõrvavalu on garanteeritud. Autos lihtsalt telefoniga ei räägi.

Sipsik ütles ...

Õnneks päris valuks ei kujunenud, sain enne jaole ja paranes. Kõrvas handsfreed enam ei hoia, vajadusel kõne ajaks asetan paika:)

mummm ütles ...

Ei usu, et handsfreest see. Käi ikka arstil ära, ega see kõrvavalu niisama ei taandu. Pärast saad tuumapommi põletiku veel :S

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Oled puhkusel v? :)

Sipsik ütles ...

Nõup, ei puhka ma siin miskit:) Nii kiire aeg, et hullumaja... Kuurordi värk, ju nõu:)
A tegelt plaanin augustis endale nädalakese öubada ehk... Kui välja mängib, eksole. Ja siis paar-kolm nädalat sügisel, kui Indiasse minek:)

Sipsik ütles ...

Miining: "lubada"...

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Oolrait, selge. Vb siiski ennem "koostad" selle 2008.a. India reisi blogi ära, mis siiani koostamisel on :D

Sipsik ütles ...

Ohh, ma tean... Vahepeal jälle kirjutasin juurde, kuid kohe kuidagi ei leia sellist aega, et maha istuda ja kirjutada. See vajab sisseminemist ja palju-palju tunde, et emotsiooni loosse panna:)
Aga enne minekut pean kindlalt valmis saama, muidu eriti nõme:)