teisipäev, veebruar 07, 2017

Jaanuar hullumajas

Nonii. Jaanuar oli "põnev".
Pläga-plögane ning kõiksugused erinevad toredad viirused liikvel. Lisaks pime ja sopane.
Kui muidu on poisid sügisest saadik üllatavalt tublid ja terved püsinud (kui mõni väiksem periood ära unustada), siis jaanuaris tehti kõik tasa. Kuhjaga.

Alguse sai kõik juba 4.jaanuaril, kui Vanem Poiss jäi tuulerõugetesse. Täpselt kaks nädalat pärast teda jäi Noorem Poiss. Mõlemad kusjuures olid oma lasteaiarühmas viimaste nakatunute seas. Oh imede imet.
Kahede tuulerõugete vahele jäi kolm kõhuviirust. Noorem Poiss, Vanamees, Vanem Poiss. Et ikka pinge püsiks, siis mitte korraga vaid ükshaaval.
Kui teisedki tuulerõuged (mis olid päris karmikujulised) olid ära põetud, langes jälle Noorem Poiss kõhuviiruse küüsi.
Jaanuari oli järele jäänud nädalajagu, kui tundus, et kõik igati okei ja otsustasime siiski riskida Tallinnasse vennatütre 2a sünnipäevale minna. Mõeldud-tehtud-mindud.
Tallinna-ööl öökis Vanem Poiss alates varahommikust. Ei tahtnud teisi ka äratada ja nii ma selle teemaga seal öövaikuses maadlesin.
Hommikul oksendas esiku täis.

Pühapäeva õhtul koju jõudes tundus tal kõik okei olevat. Mina tundsin end halvasti.
Esmaspäeval oli minu kord. Ja mu ema kord. Ja venna 7-aastase tütre kord. Ja vennanaise kord. Ja venna 2-aastase tütre kord. Täpselt sellises järjekorras. Ehk siis pea terve pere sai ära nakatatud.
Teisipäeval saime õnneks kõik jälle jalad alla. Ja noh, oligi jaanuar läbi :)

Ahjaa, vahepeal sain mina mingi eriti karmi seljanärvipõletiku auväärseks peremeesorganismiks. Pooleteiseks nädalaks.  Nii, et ei saa ei istuda, ei astuda, ei seista, ei lamada. Lihtsalt valuvaigistite all. Ja eriti jabur oli, et üks jalg kadus suvalisel ajal alt. Et mismõttes nagu???

3 kommentaari:

Helina A. ütles ...

Ma alustasin oma põdemisrallit selle okseviirusega jõulude paiku. Algul arvasin, et migreen, aga siis saabusid muud hädad ka. Läks üle paari päevaga, kuigi 100% sain oma enesetunde tagasi paari nädalaga. Siis sain kohe uue litaka otsa. Põdesin läbi kôikvôimalikud hingamisteede haigused. Ja siin ma siin nüüd olen, kuum tsikk. Kehatemperatuur alla 37 ei lange :) Ma ei oska seda enam kuhugi arvele kirjutada. Stress vist sellest põdemisest..

Sipsik ütles ...

No Sul on see ikka eriti kaua kestnud jah! Kopsupõletik tüsistusena välistatud?
Aga jah, see sügis-talv on eriti karm olnud. Ümberringi kõiksugused viirused ja põdemised liikvel :(

Evelyn ütles ...

Mul ühel heal sõbral võttis seljanärvipõletikust paranemine mitu kuud..
samamoodi ei saa istuda, astuda, magada ja jalg kadus alt. Ja ühe aasta jooksul lausa mitu korda. JUBE!