reede, august 31, 2007

;)


Huvitav on jälgida milliste otsingusõnadega on minu blogini jõutud.

Väljendid kokkukirjutatult alati mu blogis ei eksisteeri, vahel on allpooltoodud lausejupid moodustunud lehel asuvatest erinevatest sissekannetest, kuid seda huvitavam on vaadata mis kokku kujunes.

Sagedamini leitakse mind tänu sellistele väljenditele nagu "tüdrukuteõhtu", "viinistu", "sõidueksam", "õppesõit". Sageli kohtan ka selliseid nagu "vertigo", "lahkuminek", "ark".

Üksikud sõnad pole aga pooltki nii huvitavad kui väljendid. Toon siin mõned ka esile, mis mulle enim itsitamist on pakkunud.

Ehk siis otsetee minu blogini on leitud järgmisi väljendeid kasutades:
  1. millised võivad olla tagajärjed mootori ülekoormamisel?
  2. järelkäru esmane juhiluba
  3. piinlikud küsimused
  4. hea rokilugu
  5. soovitan keeltekool
  6. hambad Tartu
  7. punased ämblikud
  8. mina tropp
  9. prillid beibed
  10. positsioneerimine purjelaud
  11. ruumiline mõtlemine
  12. komplimendid meestele
  13. kassil kõht lahti
  14. Dagö peaminister kolli
  15. tuli jah ühel ilusal päeval selline tuju
  16. kuidas mängida trummi
  17. astmelise tulumaksu mõjust ettevõttele
  18. tagurpidi slaalom
  19. jurmala spa muljed
  20. nauding
  21. löökkoormus jõuülekandes

Huvitav on vaadata mis väljendeid kasutades inimesed otsingumootoreid tarbivad:)

Kommentaare ei ole: