neljapäev, august 07, 2008

Ma ei saa aru ...


... miks rebivad ja lõgistavad inimesed tualettrummides uksi kui uks on ilmselgelt seestpoolt lukustatud?

... miks mulle rusikaid raputatakse kaasliiklejate poolt, kui otsustan kõrvalteelt tulija vahele lasta kuna paistab, et ta on seal juba hea jupp aega oodanud?

... miks signaalitab mulle tigedalt ilmselgelt ülbe autojuht, kui ma ei kavatsegi teda vahele lasta, kuna ta täie teadlikkusega kasutab ärakeeramiseks mõeldud rada ja õige raja algusesse jõudnult eeldab, et kannatlikult oodanud rivisolijad teda rõõmuga vahele tahavad lasta? Meil kõigil on sama suur tüdimus seal passimisest ja sama kiire kuhugi jõuda...

... miks ülekäiguraja ees peatudes tunnen end süüdlasena ja justkui vastutavana jalakäija elu eest? Saadan teda selle manöövriga ju otsesesse ohtu...

... miks Tallinnas inimesed ei naerata ja üksteise suhtes nii kurjad on? Trügimine, tõuklemine, sisisemine...

... miks ma nendest ja veel väga paljudest asjadest aru ei saa?

6 kommentaari:

soodoma ja gomorra ütles ...

Esimesena pakuks, et oled lihtsalt emotsionaalselt liiga intelligentne.
siis võiks veel arvata, et sul on lihtsalt rohkem aega. kui enamusel.
võis siis oled lihtsalt kannatlikum: mis viitab õnnelikule ja stabiilsele lapsepõlvele.
no ja siis võiks veel pakkuda, et sul on pahad päevad.

Sipsik ütles ...

:DDD
Väga hea komm:)
Aga...
Emotsionaalselt ennast eriti intelligentseks ei pea, küll aga empaatiliseks. Ehk sellest?
Aega kindlasti rohkem ei ole, olen päris sahmerdaja. Minuga sõitjad saavad pidevalt muiata, kui venivaid kaasliiklejaid tagant kihutan omaette hüüetega "Küta, kulles, küta nüüd! Sa suudad seda!"
Kannatlikkust on, kui asi on põhjendatud. Mida siis ikka närveldada, eks.
lapsepõlv oli õnnelik ja stabiilne, seda küll.
Ei ole pioneerid külas:) See imestamine on mul pidev, täna lihtsalt sai üle märgitud.
Ja viisakuse ja aneratamsega see, et reisidel ja ka kodulinnas olen lihtsalt harjunud, et inimesed naeratavad ja on viisakad. Ainul Tallinn alati üllatab mind kodanike tigedusega... Eks see torkab silma. Vaikselt nohisejaid ei pane ju tähele.

miisu ütles ...

Uhh, mul on täpselt samad küsimused tekkinud autoroolis olles :D Ja lisaks nt, et

... miks inimesed suitsetavad alati teiste inimeste külje all?

... miks rannas alati ronitakse oma tekiga külje alla? Ma tahaks olla omaette ja otsin kaua kohta, aga kunagi ei saa, keegi ikka tuleb, eriti lastega pered. Urrr.

... miks autos, kus puudub korralik muusikasüsteem ja krapp ragiseb, on muusika alati kõige kõvemini ja kõige nõmedam muusika?

... miks idioodid ei näita suunda? Eriti kui on peatee, mis pöörab või on nt sõidusuund eraldi fooriga või vahetatakse rida. Ma ei loe mõtteid?!?

... miks naised on teiste vastu õelad? Meeste vahel sellist konkurentsi ei tähelda.

Sipsik ütles ...

Oojaa, Miisu, täpselt nii!
Hämming, et tegelikult ju nii paljud näevad sama jama, kuid järelikult ülipaljud ka ei näe, kuna muidu nad seda ei põhjustaks...
Issanda loomaaed.

Anonüümne ütles ...

Need on ju kõik minu küsimused. Ma tahaks vastuseid ka :)

Tirtsikas ütles ...

Teatud automargi kasutajatel on suunatuli lisavarustusena .. ja neil pole olnud raha, et seda juurde osta :P (selline väike nali)

Aga jah .. ülekäigurajal seisva inimse suhtes hakkavad mind süümekad piinam, kui teda üle tee ei lase. Sama on hääletatavate inimestega.