esmaspäev, august 25, 2008

Buum?


Einohjah, ei saa mitte vaiki olla...
.
Mõtlesin, et mis ma ikka väga hõiskan, kui üks sõbrants teatas, et ootab last. Normaalne ju meie eas.
.
Loetud nädalad hiljem tuli sama uudisega lagedale ka teine. Ahah, ülikõva ju!
.
Veel läheb nädal mööda ja kolmas teatab sama! Mis toimub, inimesed:D? Ma ei jõua teile kõigile korraga katsikule ju!
.
Hull värk ikka küll, eriti kui arvestada, et lähedasteks saan ma lugeda vaid käputäit naisolendeid. Ja nüüd neist mitu korraga kõhtu kasvatamas. Eriliseks komplimendiks ja rõõmuallikaks enesele pean ma seda, et lausa kahe puhul olin ma teine inimene kes asjast teada sai:DDD
.
Lihtsalt tuttavaid, kes hiljuti pudenenud/peagi pudenemas, ei hakka ma loendamagi, nende jaoks peaks vist ka varbaid loendisse kaasama. Räägin neist, kellega kas sagedasem või siis sõnadetagi lähedasem suhtlus. Tean jah, et iga selline, kuid et NII korraga... super! Paistab, et piisavalt vihmane ja vitamiinirikas suvi oli, mis sellise epideemia põhjustas:)
.
Igatahes palju õnne veelkord kõigile neile, kes end siin ära tunnevad:) Ja teistele tuttavatele, kes "eetriväliselt" küsimusi tahaksid esitada - ei. Ei räägi nimedest. Sry. Kui info avalikustub, siis avalikustub. Mina jagan lihtsalt oma rõõmu ja hämmastust:)
.
PS: Õigluse huvides kõigilt kolmelt enese mainimise nõusolek ka küsitud.
.
PS2: Ahjaa, lisaks siinsamas minu blogilistiski on juba kaks blogijat uue kodaniku saabumisest teavitanud:)

6 kommentaari:

Marjakas ütles ...

ja mina mõtlesin pilti nähes kohe, et sa ise :D

Anonüümne ütles ...

hirm lastetusmaksu ees, mis muud.

nüüd kõik usinalt paljunema. vabastuse pidi saama alles alates 'kestmispanuse' künnise ületamisest e. 3 last vist? alternatiiv on maksta riigile 18 000 EEK kuus (mingi kummalise loogika alusel).

ma juba tean, et ma jään võlgu. nii ühte kui teistpidi.

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

ma ka mõtlesin pilti vaadates, et sa ise ... :)

Sipsik ütles ...

Eks ta oli jah taotluslikult selline pilt pandud:) Siis esimese hetke emotsioon lugejatel:DDD

Anonüümne ütles ...

ja mina veel algul kartsin, et ma olen ainuke...ei paistnud kuskilt kedagi....nüüd ma ka siin üllatun pea iga päev :)...

aga kuna ma selliseid pilte olen enne ka näinud, siis pilti lähemalt vaadates on seal välismaa nimi ja aastarv juba ammu möödas :).....kuigi kahtlus oli küll...

natuke aega tagasi pulmakleidi jutt...nüüd see pilt...mis meelel, see keelel?

Sipsik ütles ...

Vot ei tea kas meelel, kuid keelele kipub vägisi, kuna paljud abielluvad ja mitmed paljunevad...

Just vaatasin, et endised klassiõed ja mitmed sõbrantsid ootavad/juba saanud teise või kolmandagi järeltulija ja siis imestan endal silmad peast, kuigi siin pole ju tegelikult midagi imestada. Iga selline. Samas enda puhul tunduks juba 1 selline ime ja käsitlematu, et... Ja siis teised juba mitmendal ringil...