esmaspäev, september 01, 2008

Šokis


Einohjah.
Mul ei ole sõnu...

Kirjutasin eelmises postituses kolmest sõbrantsist, kes rasedusest teatasid. Olgu veel öeldud, et tähtajad jagunevad siis esimene veebruari ning teised kaks aprilli. Märts seal vahel täiesti tühi, eksju. Saan katsikutest taastuda ja rahus ka oma sündimise päeva tähistada.

Kuni tänaseni. Mil helistas mulle mu vend. Mu väike (suur) vend, kes 2,5 aastat minust noorem. Ja teatas, et teeb mu eelduste kohaselt märtsis tädiks. Apppiiii!!!! Mis toimub, noh!!!???

Kõik mu lähikonnas poegivad... Ma ei saa aru.
Iseenesest vapustavad ja rõõmustavad uudised. Aga šokeerivad millegipärast:D
Just see esinemissagedus ajab silme eest virvendama. Ja see, et just lähikond.
Kõike on kuidagi palju...

Uurisin, et kas avalik info. Täiesti avalik. Seega ei saa seda kuidagi vaka all hoida:DDD

Ma korkisin seepeale koheselt valge veini lahti ja nüüd siis tähistan:) Kell on alles vähe, kuid nii palju pulbitseb sees...
Ossamtossam küll...

5 kommentaari:

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Vaat kus lops, oskan ma ainult selle peale öelda ;D

Sipsik ütles ...

Tead, ega ma ise ka suurt kuidagi reageerida oska.
Vaid kätega peast haarata ja imestada kui kuramuse lihtsalt see ikka käib...
Vendki teatas, et nii kui mõte tekkis, nii näkkas. Hämming...

Tirtsikas ütles ...

Palju õnne märtsikuus tädiks saamise puhul! :)

Tanza ütles ...

Aga sa kavalda nad kõik üle-ühti nendega, astu nendega samasse paati :))))))

Sipsik ütles ...

:DDD
näis...