pühapäev, september 21, 2008

Oleks.... õnneks ei ole:)

Olen siiralt õnnelik, et elan justnimelt praegu.

Kümnendeid tagasi oleksin ma võinud välja näha selline:

1952

1960

1964
1966
1968
1974
1976
1978
1982
1988
1994
1996
1998

Kui ma oleksin mees, siis aastal 1952 oleksin ma olnud selline:
Kusjuures näen õrna sarnasust oma vennaga ja emapoolse vanaisaga...

Kes soovib samuti ajas rännata, siis paik, kus fotosessioonil käisin, asub siin.

9 kommentaari:

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Kle see 76-nda aasta sonks on päris hea. Peaksid kaaluma juuste pikemaks kasvatamist ning blondiks värvimist :D

Sipsik ütles ...

Mõtled 74.-ndat?
(ma allkirjastan pilte nende ülal).

A vaatasin ise kah, et piltidel plont mulle täitsa sobiks. Karta on aga, et kui päriselus värvida ja muudkui valgendada, siis saaks peas olema üks kusekollane tuust...;)

Mõni pilt on üldse täitsa ok, kuid jummel küll mis soengud vanasti olid:D Mõtle milline mässamine, enne kui kodust välja saad...

g-mail ütles ...

hehe...minulemmikud olid:
1974 / 1982 / 1994
Nendel nagu polnud häda miskit :)
täitsa kihvtad. Plaanin vist isegi soengu kärpimist...vms...

Sipsik ütles ...

;)
Minule meeldib enim 1968, jube kelmikad koolutatud juuksed mu meelest:)

Tirtsikas ütles ...

1974-aasta oleks sulle sobinud :)

Sipsik ütles ...

Aga kusjuures 1994 on selline, nagu ma olingi tollal... Ainult et tumedamate juustega:)

Anonüümne ütles ...

"'74 oli ikka üle kõige" ütles vananev blondiin :)

Sipsik ütles ...

No hämmastav lugu!
Kõik leiavad just selle ok oleva...
Peab vist blondi mind proovima praeguse rebasepea asemel:)

Anonüümne ütles ...

Tahtsin ka öelda, et 94 on ju täitsa sina sel ajal :)

ja 74 on ka ok, ainult et sinu puhul tähendaks see lisaks pidevale valgendamisele ja pidevat sirgendamist ja kauaks niimoodi juukseid poleks ;). pealegi ma ei usu, et sind saaks plaatinablondiks, vaid sa jääks sellist oranzi tooni blondiks, või väga räigel pleegitamisel valgeks