esmaspäev, jaanuar 24, 2011

Lapsed on lahedad:)

Niih, Saarest tagasi.

Iga kuu tekitame enestele ühe pikendatud nädalalõpu, et saaksime kvaliteetaega saarekodustega veeta.
Kui muidu satume vahel samal ajal seal viibima koos mu venna perega, siis enam see nii lihtne ei ole - jaanuari alguses kolis vend oma pere Indiasse. Siis pole tarvis pidevalt lennukis elada ja saab väikese neiu kasvamises igapäevaselt osaleda. Ja noh, pole seal häda keskit - hiiglama kõrgel oma aiaga areaalis sellise tüüpilise Eesti maja ruutmeetrites korter... Ja ühtlaselt soe:D

Sedakorda siis olid teised lapsed meie päevi erksamaks muutmas. Nimelt oli meil külas ekskaas oma perega. Noorem poiss alles tita, kuid vanem, kes 5-ne, juba teab mida räägib ning elust ja asjadest arvab. Täitsa rõõm ikka kuulata sellist...
Eriti meeldis mulle hetk, kui pärast õues hange sisse koopa kaevamist ja kelgutamissessiooni hetkeks meie suurde voodisse puhkama heitsime - mina, Vanamees ja väike K. Ja siis vedelevad seal kõrvuti, vahivad lakke ja arutavad maailma asju - naised ja nende ajutine võimatu olemine:D Kokkuvõtteks nentis väikemees, et tema naist ei võta, tema hakkab selle asemel tuletõrjujaks. Otsus oli kõigutamatu.

Üldiselt on tal muidu ka väga selged veendumused. Näiteks küsis keegi, et kus sa vahepeal olid ja selle peale teatati: "Olin üleval toas koos tädi K ja tädi K peremehega" :DDD
Ma nüüd olen ilmselgelt kodulooma staatuses...

Pildid on tehtud jõulude ajal. Nüüdseks on lumi mõneti madalamaks sulanud, kuid siiski veel on mõnedki hanged üle pea. Autode basseinis kindlasti.
Pildil ongi autode "bassein" (koht, mida autode tarbeks tuleb puhtana hoida) ning majatagused hanged:)

1 kommentaar:

iluotsija ütles ...

Lõppkokkuvõttes on ikkagi hea, kui inimesel on peremees, üks ja konkreetne!