neljapäev, detsember 19, 2013

Ausalt 0/365

Kunagi, nii umbes kolmveerand aastat tagasi, algatas Helina blogimeemi, kus kirjas 50 väheteada fakti blogijast. Ei olnud tollal jaksu sellega tegeleda, kuid mõte jäi õhku. Seda seetõttu, et mu blogi on suhteliselt varjusurmas olnud ja aeg-ajalt hingitsedes miskit suvalist välja purtsatanud, et seejärel taas vaikusesse vajuda. Igatahes kindel ei saa mu blogi peale olla.

Kuna samal ajal möllab Herz vapralt oma blogiprojektiga (iga päev postitus mõne talle meeldiva asja/teema/fakti/tunde/juneimit kohta) ja sattusin lõpuks ometi ära vaatama filmi "Julie & Julia", kus sarnane teema käsil, siis otsustasin proovida, kas suudan sama. Seega - kui kokku liita Helina idee, Herzi tublidus, innustus filmist ja piinlikkustunne vaikusest blogist, saigi kokku idee minu oma blogiprojektiks "Ausalt x/365". Ehk siis kriban iga päev nii teada kui mitteteada fakte endast, et jumala eest ühelgi lugejal ei võiks minust normaalset ettekujutust olla. Või vastupidi - tekib äratundmine, et ta pole ainus imelik :)

Kindlasti on osad teemad mõnele põnevamad lugeda kui teisele ja eks saab olema küllaldaselt ka neid postitusi, mis oma pastakast väljaimetusega haigutama ajavad. Samas üksjagu fakte on siitsamastki läbi käinud, kuid mis siis, mul on teemasid vaja :D Asja eesmärk on püüda joont pidada ja igaks päevaks kasvõi tillukenegi postitus luua. Ja ühe teema alla koondades..., siis millest on inimesel kõige rohkem ainest kirjutamiseks? Ikka endast... Ja mine tea, ehk saan ka ise veidi targemaks, kui end veidi kõrvalt näen. Kuigi mis vahet seal on :D
Ja jumal tänatud, et blogger võimaldab postitusi ette kirjutada ja postituse aeg määrata :) Sest no iga päev küll kribada ei jõua - pigem korraga mitu ja las siis postituvad ise...

Et siis jah, vaatab kas pean vastu. Kui miskit väga erakorralist ajaröövlit vahele ei tule, siis ehk õnnestub. Samas on 365 päeva tohutu aeg ja kogus teemasid ning pead ma igaks juhuks panti ei pane. Eriti kuna tean juba täna, et suure tõenäosusega on tulemas päris hullumeelne aasta :D Loodetavasti sama positiivses mõttes, kui seda täna ette kujutan... :)
Igatahes ootan väga head, erilist ja blogi silmas pidades ka enesepaljastuslikku aastat. Võib-olla pärast seda lõpetab blogi ka eksisteerimise, samas võib-olla saan hoopistükkis hoo tagasi. Näis :)

Blogiprojekt 2014 alga!
Muidugi alates uuest aastast, eksole :)

4 kommentaari:

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Oo, väga lahe projekt! Ootan huviga! :)

herz ütles ...

Super! Ootan ka juba!
Ja ma tean, milline ettevõtmine see on iga päev midagi kirja saada!

Vahvat blogisemist!

Sipsik ütles ...

Bööhhh, ma juba kahetsen :D

lilian nikky ütles ...

Minu nimi on Lilian N. See on väga rõõmus päev minu elus, kuna Dr.saguru on mulle osutanud abi, aidates mul oma endist abikaasat oma võlu- ja armastusloitsuga tagasi saada. Ma olin abielus 6 aastat ja see oli nii kohutav, sest mu mees tõesti pettis mind ja otsis lahutust, kuid kui ma leidsin Internetis Dr.saguru meili selle kohta, kuidas ta on aidanud nii paljudel inimestel endist naist tagasi saada. ja aidata suhteid parandada.ja muuta inimesed oma suhtes õnnelikuks. selgitasin talle oma olukorda ja otsisin siis tema abi, kuid minu üllatuseks ütles ta mulle, et aitab mind minu juhtumiga ja siin ma nüüd tähistan, sest mu mees on lõplikult muutunud. Ta tahab alati minu kõrval olla ja ei saa ilma minu kingituseta midagi teha. Ma tõesti naudin oma abielu, milline suurepärane pidu. Ma jätkan Internetis tunnistamist, sest Dr.saguru on tõeline loitsumees. KAS VAJAD ABI, SIIS VÕTKE KOHE ÜHENDUST ARSTI SAGURUGA EMILIIDI KASUTA: drsagurusolutions@gmail.com või WhatsApp +12098373537 Ta on ainus vastus teie probleemile ja paneb teid oma suhtes õnnelikuna tundma.
1 ARMASTUSLOITS
2 WIN EX TAGASI
3 EMAKA VILJAD
4 EDENDAMISE LOIITUS
5 KAITSELOITS
6 ÄRILOITS
7 HEA TÖÖ LOIITUS
8 LOOSILOITS ja KOHTUJUHTU LOITS.