reede, aprill 24, 2015

Kui normaalne... (?)

... on avada õhtul ca kell 11 kondenspiima purk? Suhkruga variant, muidugi...

Reeglina mul ei vedele seda kodus. Liiga suur kiusatus.
Täna poes aga mõtlesin, et teeks ise jäätist nädalavahetusel ja ostan kappi ära. Ei mingit ahvatlust ega midagi.

Ja nüüd, kui kell saab kohe-kohe palju-palju, leian mina teele piima peale valama suundudes kapist selle purgi ja kohe avaja kallale.

Ma ei oska muud kui süüdistada viimaste päevade emotsionaalseid läbielamisi. Ja elu väärtustamise tuhinat seega?
Seetõttu viibib ka möödunud nädala kokkuvõte. Mõtted intensiivselt käesolevas nädalas.

Tea kas nädalavahetuseks mingi tirts jääb alles või leian tunnikese pärast üllatusega, et kuda see purk küll tühjaks sai...

3 kommentaari:

Liis ütles ...

Oioi, ei kõla sugugi hästi. :( Pai, Sipsik!

Anonüümne ütles ...

Ausõna, see on normaalne - sellepärast ei pea ära kaduma nii põhjalikult:)

Sipsik ütles ...

:D:D:D
Ohjahh, peale vaheaega on jube raske taas kirjutamislainele saada ja "järele tõmmata" :)
Eks ma paras lohe olen aga üritan... varsti ... :)