reede, mai 15, 2015

Räägib asjast

Sõidame Vanema Poisiga kodu poole.
Räägime päevast ja nähtust ja kirjeldame ümbrust (õigemini tema muudkui patrab ja mina kinnitan kaasa). Tekib vaikus ja tundetulvast kantuna lausun taaskord: "Tead, D., sa oled mulle väga-väga kallis"
Väikemees hakkab koheselt kaasa kinnitama: "Venna on ka kallis!". "Jaa, venna on ka kallis". "Issi on ka kallis!". "Jaa, issi on ka kallis".
Väike mõttepaus...
"Issi ei ole kallis, issi on notsu!"

Ausõna, mina ei tea, kust lapsel selline arusaam :D Mina kindlasti pole Vanameest ei seaks ega kuldiks ega põrsaks ega notsuks nimetanud :D

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Jaaa!
Aga mis värk neil nende notsudega on? V noh, meie lapse puhul on nutsa või natsa (kusjuures ta oskab kenasti öelda ka notsu).
Vaatab mu näol olevat sünnimärki ja küsib, et mis see on. Mina ütlen ,et sünnimärk. Tema vastu - ei ole. Mina küsin, et mis see siis on? Tema ütleb, et see on natsa. Ja kui mina vastan küsimusele, et see on natsa, siis väidab, et ei ole, sünnimärk on. Ja see nail on käinud viimased pool aastat vähemalt aegajalt.
Ja minu laps teatas mulle mingi päev ka, et ma peaks jalgu kreemitama, sest seal on täpid. Et nagu jah....:D

Sipsik ütles ...

Hahaa, plika teab asju :D :D :D
Kui on ikka täpid, tuleb kreemitada :D

Aga jah, see lõputu kordamine ja kinnitamine ja "mis see on?"-mäng... oehh :D

Kusjuures, see sünnimärk tuletas mulle meelde, kuidas poiss näpib mu silmade kohal neid kulmualuseid (ei oska muudmoodi nimetada) ja teatab "Emmel palju liha"... No suht vastik on sellist tõdemust kuulda, eriti kui ise ka neist häiritud oled :D

Unknown ütles ...

See on kõikide isade saatus. Sõbranna tütar nimetas, et emme on kalli-kalli vms ja issi on puuksu-puuksu vms :) Meil oli see lugu, et laps ise ja mina olime midagi väga head ja issi oli papagoi :D