kolmapäev, märts 28, 2007

Liiga palju kaalumist


Kodu otsimine on kohutav piin. Eriti kui oled hiljaks jäänud ja ei taibanud seda muretseda enne suurt rallit.
Samas nõudmised on ka suured. Tahaks et vastaks kõikvõimalikele tingimustele. Tundub aga siiski, et mingites kohtades tuleb teha kompromisse ja leida kõiki rahuldav lahendus. Oleks siis selliseid.... Kui ka on, siis maksavad väga mitu miljonit. Brr!!!

Meeletu kaalumine käib juba väga pikemat aega. Tahtmine juba käega lüüa, kuna tundub et midagi ei leia mis meeldiks. Samas peab see olema ka selline, mida hiljem kerge müüa, kuna kunagi, kui üks põngerjas hirmudest olenemata olemas, siis tuleb see maha müüa. Kohe suurt osta ei taha, kuna siis ei hakka never jälle oma onni ehitama. Aga vähemalt on unistused sinnasuunda. Seega peab olema sund ja seega ehk 2-toalisest piisab. Aga seegi peab piisavalt avar olema! Vajan avarust...

Kõige erilisemalt huvitab mind sisustamise juures arvake ära mis? Nimelt see, et kuhu annaks kassile lahe nurgake ehitada... Ma tean, et ma mõjun oma kassifanatismis juba veidralt (eriti kui vaadata viimaseid postitusi), kuid ma tõepoolest pole kohanud lahedamat kassi kui see, kes mulle Efku poolt kaela määriti:) Ja iseloomukamat... Ega võõrad sellest niiväga aru saagi, kuna oma erilisemat poolt näitab ta siiski vaid valitutele, kuid neil võtab see jalad nõrgaks:) Peale minu vist on ainult üks inimene kes fännab Nööp von Vidrikut samuti nagu mina või vahel tundub et isegi rohkem:) Seega palun mulle andeks anda mu kassiteemad:) Mõned kirjutavad lastest, mõned meestest, mina kassist...

Aga sellest nurgakesest siis. Nimelt peab seal nurgakeses olema poose liivakast. Praegu on tal selline tavaline plastmassist puur, mida kõikjal müüakse ja mis on kole ja igav. Kõige suurem suurus muidugi, kuna see hiiglane ei mahuks mujale ära:)
Uude koju aga tahan ehitada mööbliga samas stiilis kasti, kus siis kassiluuk ees ja lisaks hingedega uks, kustkaudu saan kvartspärle vahetada. Liivasid ma vihkan, need hakkavad lõhnama ja kuidagi tolmutavad jne. Eriti hullud on need mis lõhnastatud - brr!!! Soovitan kvartspärle.
Selle kasti peale ehitan siis laeni toru, mis nööriga kaetud ja mida mööda tüüp saab lae alla ronida. Erinevad platvormid lisaks. Poest sellist osta ei taha enam, kuna liiga palju võtab ruumi ära ja minu suure eluka all osutuvad suht kipakateks.
Vot nii. Aga leiad sa siis korteri kuhu mahutad nii ennast kui kõikvõimalikku spordivarustust kui veel ka kassi oma mugavustega:) Ja et veel elamisruumi kah oleks... Lisaks unistan veel teisestki kiisust...

19 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Huvitaval kombel on minu mõlemad kodud "tulnud" minu juurde täiesti juhuslikult, siis kui olin loobunud oma soovidele vastavat kodu leidmast ja ei otsinudki enam. Seega ma ikka soovitaks püüelda selle poole, et väga palju ei peaks oma soovides järgi andma.. sest võibolla kui natuke veel oodata, juhtud just sellisesse kohta, mis sobib justkui valatult sinu koduks :)

Sipsik ütles ...

Tänud lohutuse eest!
Mul ka loobumise tunne juba peal, mine siis tea, ehk lähebki millalgi asjaks:)

Mariliis ütles ...

Mina ei pane kassiarmastust pahaks. Mulle meeldivad ka hirmsasti, mis siis, et ma endale võtta ei saa. Ja miks ei saa? No pole oma kodu, ehk siis sama probleem, mis sul. Kuigi kunas mina alles ostma hakkan...oh jeesus :)

BigBlackCat ütles ...

Mina ostsin oma mõlemad kodud nii, et kõige esimesena nähtu jäi parimaks. Esimesel korral vaatasin veel muid ka, kuid aina hullemaks läks ja ostsin kiirelt esimese ära enne kui masekas koledatest korteritest peale jõuab tulla. Teise korteriga olin targem ja ostsin kohe ära, sest teadsin, et see on õige. Siiani olen mõlema ostuga väga rahul.

BigBlackCat ütles ...

See-eest on praegu korterite valik tunduvalt laiem ja ei pea sekunditega kohe üht ära rabama kui üldse mingit eluaset tahad. Nii et plussid ka sel, et mingi aeg tagasi ei ostnud. Siis polnud üldse midagi saadaval.

BigBlackCat ütles ...

Mis siis põhiliseks takistuseks on, et ei leia? Kas tõesti ainult kassinurk?

Sipsik ütles ...

Ei:DDDDDDD
Peavad klappima kõikvõimalikud parameetrid - ruutmeetrid, korrused, akende suurus, asukoht, ruumide paigutus, kui on rõdu, siis selle asukoht jne jne jne.

Lisaks eelistame uut maja, kuid mitte valmimisjärgus, kuna ei viitsi jännata nende siseviimistlejatega ja köögimööbliga, kuna eranditult kõigil ümberringi nendega probleeme.

Seega peavad sobima enam-vähemgi vannitoa plaadid (vann peaks ka ruumiliselt sisse mahtuma, vann õnneks välja vaadatud;)) ja köök peab meeldima. Samuti peab mahtuma ära muu vajalik mööbel, nii et avarust ka jääks. Ja vajan vähemalt kahte suurt (rõhk sõnal suur) garderoobi korteris ning ka panipaik on eelistatud (jalgrattad ja lohevarustus ja suusad jmt). Üks parkimiskoht kindlasti, soovitavalt kaks, kuid teise auto parkimise võimalus peab lähedal olema.
Neid kõik tingimusi on korteritel, kõiki koos aga pole. Ja siis ongi see et millest sa loobud mille kasuks. Jube kaalumine!

BigBlackCat ütles ...

Sellistel tingimustel on mu meelest mõistlik võtta uus maja, aga nii, et siseviimistlus ikkagi tegemata. Siis saab kõik need asjad nii tehtud nagu vaja. Enamasti müüakse ju uued korterid nii, et hinna sees on ka siseviimistlus ning pole vaja muud kui neile lihtsalt öelda, mida ja kuidas teha, vajadusel nihutada siseseinu, et garderoobe juurde saada jne. Peamine on leida korterile sobiv asukoht ja sobivad rõdud, ülejäänu on lihtsam lasta teha. See pole midagi nii hull, sest ehitajat ise otsima ei pea. Vaid natuke närvikulu ja juhendamist ja ise asjade läbimõtlemist. Ma kardan et nii paljude parameetrite kokkulangemine juba olemasoleval kujul on võimatu. Meie korteriturg on selleks veel liiga väike. Eriti kaht suurt garderoobi kahetoalisel korteril - ma ei usu eluilmas, et sellist leiad.

Sipsik ütles ...

Mina leidsin... Nii esikus kui magamistoas olid garderoobid, kuhu mahtus sisse ka ise ja väga palju ruumi.
Ja vannituba oli täiesti eriilmeline ja väga lahe. Täpselt sobis. Toad paigutusid hästi, köök meeldis. Igas mõttes perfect place, kuid ühe ülisuure miinusega - esimene korrus ja mitte kõrge, vaid selline, kust astud õue. Ja natuke muruplatsi ja seal taga pargivad kümmekond autot. Imelik natuke seal terrassil grillida kui teine mees tuleb koju ja pargib oma auto su nina ees...
Ok, saan ka grillimata, kuid tundub ebaturvaline... Keegi võib öösel mu akna taga käia minuga samal tasapinnal...
Muidu on jah nii et sinna jäi mu süda...

BigBlackCat ütles ...

hehee, mõni inimene sureks selle nimel et saaks toast otse õue murule astuda. Kus selline imekorter siis ka asub?

BigBlackCat ütles ...

st, kui sellest peaksid pildid kuskil citys näituseks üleval rippuma, kas sa jagaksid seda ka minuga?

Sipsik ütles ...

Ok, suundun edasi meili peale:)
Siin ei taha avalikustada, äkki muidu keegi napsab ära just siis kui oleme otsusele jõudnud ja äkki selle valinud...

Sipsik ütles ...

Lisaks on mul mingi kiiks söögilauaga. Ma kohe üldse ei armasta neid baarilette ja pukke seal ääres. Kui, siis peavad need olema massiivsed ja tumed ja tummised.
Minu unistus on ikka köök kuhu mahutab söögilaua. Söögilaua taga on pere koos ja räägitakse päevamuljeid, mitte ei turnita möödaminnes kusagil puki otsas.
Minu arvamus...

Anonüümne ütles ...

Minuarust kodu peabki olema selline, et südamega tunned, et õige koht. Seega - kui sul on selline tunne juba olemas on see hästi suur pluss, usu mind, ei ole paljusid kohti, mis tekitavad tunde, et siin tahaks elada. Minule isiklikult meeldivad korterid, kust astud otse õue - aga soovitavalt peaks see õu ikka suht privaatne olema, mitte teise mehe parkimisplatsi kõrval...

Sipsik ütles ...

Jep, siin ongi see, et kui saaks heki või aia vahele, siis oleks ok. Räägivad et plaanis, kuid miks veel ei ole? Vabalt võib olla et teised ühistu liikmed pole huvitatud, kuna vaid mõni üksik korter tahaks hekki/aeda.

Mulle korter muidu igas mõttes meeldib, eriti selle tunde pärast mis seal viibides oli. Härra ka väitis et talle kõik väga meeldis, kuid tema ei nõustu kompromissidele minema selle hoovijama pärast...
Muidu oleks vist juba kaup koos.

Anonüümne ütles ...

kas seal majas on üldse ühistu? uutes väga paljudel juhtudel pole. Aga oluline ongi ju, et kõik murulapiga korterid oleksid nõus ühesugused hekid panema, nagunii maksavad selle eest ise. Peaasi, et need ühtse mulje jätavad, mitte igaüks ise oma maitse järgi ei tee, pärast on jube segapudru. Aga terrassile saaksid külje nt ette panna, nt bambusaia, sellise madalama. neid on palju erinevaid toone ja ei pruugi üldse segama jääda. Muidugi toast varjaks vaadet, see on tõsi.

BigBlackCat ütles ...

Mu meelest küll see õu seal pigem pluss. Pealegi ei tuterda seal eriti kedagi peale paari naabrinaise. Mine küsi naabritelt,mis teema selle hekiga on. Kui keegi ei viitsi, tehke ise ära. Niisama lihtsalt käega lüüa pole ka mõtet.

cal6 ütles ...

a osta minu pesa ära. eks ta natuke suur alguses on a pole häda midagist :)
tead ju küll kus asub ja mis on :)

Sipsik ütles ...

Tänud-tänud:)
Asukoht küll super, kuid jah, liiga suur teine...
Eks tahaks ju isegi maja ehitama hakata tulevikus, seega suurt korterit pole mõtet muretseda:)