teisipäev, detsember 18, 2007

Neil oli vist igav

Viimases "Ärapanijas" oli alljärgnev lugu. Kust kuram nad selle välja kaevasid???
Kommentaare pole vist tarvis.
Esitlen: Mulgi Prominendid


Hommikul tabas mind tõsine üllatus. Vaatasin, et maja ees parkival autol on kojamehe vahel trahvikviitung. Terve see tee, mis sinnapoole liikusin, üritasin oma peas mingisugust selgust luua. Ainus loogiline seletus oli, et ehk on Savikal ja kompaniil näpud nii põhjas, et laiendasid üleöö tasulise parkimise areaali. Kuna kesklinna tsooni piir ei asu meist väga kaugel, tundus see ainus loogiline järeldus. Et naksti ja tehtud!
Õnneks oli hoopis raadio hommikuprogrammi reklaam. Igatahes minu kiidusõnad neile tähelepanu tekitamise eest! Muudel juhtudel poleks ma kõikvõimalikus infomüras üht järjekordset reklaami märganudki:)

3 kommentaari:

miisu ütles ...

See jubedus kaevati üles juba möödunud jõulude ajal.

Anonüümne ütles ...

Ei no jah, mina ka siin mõni nädal tagasi arvasin, et mis jama - pole nagu tasuline parkimine ja pealegi majaesine kuulub meie kinnistule, et mis krdi paber see mul kojamehe vahel. Oli mingi uue allüürniku kuri kiri, et ma ei tohtivat tema kohale parkida. Sai sama kurja vastu ka - üürnik versus omanik ikkagi. Aga oodaku ta ainult, varsti saab minust veel ühistu esimees ka.

Sipsik ütles ...

Siis hea et ma eelmisel aastal sellest laulukesest pääsesin. Saan sel aastal täiega nautida:)))

Ega ta on jah - igasugu sildid kojamehe vahel pigem ikka negatiivse tooniga... Seepärast olingi positiivselt üllatunud, et näe, polegi jama majas:)