reede, jaanuar 29, 2010

Järgmine

Lubasin kohusetundlikult meeme täita, täidan lubadust. Vahepeal lajatas Herz veel ühe ja see jääb nüüd omakorda järge ootama:)
Praegu aga järjekordne Helina lajatus:
1. Kas sa said nime kellegi järgi?
Nõup. Lisaks mu oma nimele taheti mulle otsa liita Carmen, kuid oli too veider aeg mil kahte eraldi eesnime ei lubatud.
2. Millal viimati nutsid?
Paari pisara pudisemist pooleteise päeva jooksul lubasin endale 3.-4.detsembril 2009
3. Kas sulle meeldib su käekiri?
Kuna mul oli algklassides pastakas varesega kahepeale, pidin pidevalt tegema kirjatehnika ületunde. Mille tulemusel läks käekiri ilusaks voolavaks ja eemalt oli kohe kaunis vaadata. Kuni ajani, mil tuli hakata palju ja kiiresti konspekteerima ja siis võttis vares taas võimust. Siuke enam-vähem on hetkel.
4. Mis on su lemmik lõunasöök?
Pasta. Või liha. Või salat. Või kala. Või supp. Või pelmeenid. Või pitsa. Või burks. Või kabanoss. Kas te pole juba aru saanud, et söön kõike ja igast asendist?
5. Kas sul on lapsi?
Kaks on olnud teel, sündimiseni pole välja vedanud ükski.
6. Kui sa oleksid teine inimene, kas oleksid endaga sõber?
Raudpolt
7. Kas oled tihti sarkastiline?
Vahel harva ja teatud inimestega õnnestub ja siis olen elevil nagu viie saanud kahene koolijüts. Aga need on erilised hetked, enamasti ei tule kohe kuskilt otsast, noh...
8. Kas su kurgumandlid on eemaldatud?
Nõup. Aga me pole ka tuttavad – korra elus nad vist on mulle endast märku andnud. Seega ei oskaks neist ka puudust tunda:)
9. Kas sooritaksid benji-hüppe?
Kui vaja, siis muidugi. Ega see tagasitõmme mulle ei meeldiks, kuid vajadusel pole probleemi. Eelistan langevarjuhüpet.
10. Millised on su lemmikmaisihelbed?
Ei söö sellist värki. Tähendab, kui nina alla antakse, söön ära, kuid ise ei osta.
11. Kas seod paelad lahti, kui jalatsid ära võtad?
Ikka, kuidas ma nad muidu jalast saan? Lössis kaunu ei kanna.
12. Kas pead end tugevaks?
Füüsiliselt kindlasti mitte. Vaimselt – oleneb.
13. Milline on su lemmikjäätis?
Jäätist söön vaid siis, kui keegi kuskil pakub – lihtsalt unustan muidu, et selline asi on olemas. Seega erilised eelistused puuduvad.
14. Mida märkad inimese juures esimesena?
Silmakoopa sügavuses peituvat. Seda, mis pilgu taga. Sageli ei mätši üldse muu olekuga...
15. Roosa või punane?
Oranž. Või lilla.
16. Mis sulle enda juures kõige vähem meeldib?
Füüsiliselt? – kints
Muidu? – töötu staatus
17. Mida igatsed kõige rohkem?
Nagu missikandidaadid ütlevad: „Vöörld piiss änd häppiness“
18. Millise asja ostsid endale viimati?
Raamaturiiuli
19. Mida hetkel igatsed?
Hommikuti poolunisena läbi külma õhu tööle rutata.
20. Mida viimati sõid?
Põdrasuitsuvorsti veini kõrvale.
21. Mida hetkel kuulad?
Arvuti ventilaatorit kõhul ja tuule undamist akna taga.
22. Kui oleksid rasvakriit, siis mis oleks sinu värv?
Valge
23. Lemmiklõhn?
Kevadine õhk.
24. Kellega telefonis viimati rääkisid?
Viimase elukaaslasega.
25. Parim spordiala, mida telekast jälgida?
Suusk
26. Su juuksevärv?
Loomulik on tänaseks säravhall. Sündides oli sitikmust, enne halli oli punakaspruun. Praegu punakam pruun (petukaup purgist).
27. Su silmade värv?
Vesihallid
28. Kas kannad kontaktläätsi?
Kandsin palju aastaid, peale oppi pole enam vaja olnud.
29. Lemmiktoit?
Söök
30. Kas õudusfilm või film õnneliku lõpuga?
Õudukad sobivad AINULT kellegi turvalises kaisus vaadata. Muidu ikka õnneliku lõpuga.
31. Mis filmi viimati vaatasid?
"Coco avant Chanel"
32. Mis värvi pluusi hetkel kannad?
Vedelen ihualasti teki all.
33. Suvi või talv?
Kopi-pasta Helina meemist: „Kõik neli oma parimas võtmes“.
34. Kallistused või suudlused?
Kus neid jagatakse? Lähen võtan selle millele on lühem saba.
35. Lemmikmagustoit?
Puudub. Päriselt ka. Peaasi, et soolast toitu on.
36. Mis raamatut hetkel loed?
Frances Mayes'i Toskaana sarjast „Bella Toscana“
37. Mida su hiirematt kujutab?
Merekarpe
38. Mida viimati telekast vaatasid?
Panin teleka tööle, et vaadata Avdjuško lühifilmi Priimäest (täna oli teleesilinastus), kuid magasime selle ema ja vennanaisega teises toas veinitades ja mokalaata pidades maha. Eemalt nägin televiisorit aga ei fikseerinud mis seal toimus.
39. Lemmikheli?
Tormituuled, lainete pekslemine rannakividel, praksudes põlev kaminapuu, süles nurruv kass.
40. Rolling Stones või The Beatles?
Kama kaks, mõlemaid võin kuulata.
41. Mis on kõige kaugem riik, kus oled puhkamas käinud?
India
42. Kas sul on mõni eriline oskus või anne?
Vanasti jäid alati kellad mu käel seisma nii paari päeva jooksul. Spuuki.
Tänapäeval vahel tunnen inimeste tugevaid emotsioone neist kaugel olles. Lihtsalt lööb mingi tunne sisse ja endale ootamatult läheb mõte kellegi peale. Hiljem saan teada, et samal ajal see inimene tundis seda. Suurtest asjadest siin jutt, mitte niisama tujudest.
Ma ei taha neid tundeid... Kas restart aitaks?
43. Kus sa sündisid?
Kuressaare haigla sünnitustoas.
44. Mitu istessetõusu suudad kahe minuti jooksul teha?
Kui kvaliteetselt teha, siis peaks olema 2sek ühe tõusu peale. Ehk 1sek üles, teine alla. Nüüd aga proovisin aja peale teha ja sain 90. Ei ole mugav nii ja kasuteguris kahtlen.
45. Millal tutvusid viimati uue inimesega?
Jaanuari keskel sain lähemalt tuttavaks kolme vahva inimesega.
46.Ütle üks blogija, kellega kohtuksid reaalelus?
Vot ütlen rohkem:
Noh, aktiivsematega on juba kohtutud:) Teised mul tuttavad juba enne blogijaks hakkamist. Aga mittekohatutest kõige intrigeerivam on Kroku. Tahaks seda saba ja sarvedega olevust oma silmaga kaeda:) Tema jälgedes rebib nooruke Herz. Helina kavatsen ma varem või hiljem enivei ära näha, loodetavasti ta ei uisuta liiga kiiresti eest minema. Kui abiellun, kutsun äkki Krista pulmapilte tegema, siuke pisike unistus on. Niimoodi vesteldes, et ma mitteomaselt rohkem vait oleks ja pigem suu ammuli kuulaks, oleks huvitav kaeda Thelat ja Malignust. CU võiks kah omamoodi huvitav frukt olla, kuid ta on parasjagu omasse maailma haavu lakkuma tõmbunud.
47. Üks blogija, kelle blogi võiks avaldada raamatuna ja sa ostaksid?
Thela. Tema sõnaseadmisoskust tahaks kohe õppida kusagil. Ehk siis kama kaks millest kirjutaks – ma naudiks enivei. Ja Jääraplika deitimiste raamatut ootan kannatlikult...
Ning muidugi pean Helinat tänama, et ta minu raamatut ostaks:D Hakka või kirjutama:)
48.Kes oleksid järgmises elus, kas mees või naine?
Mees
49.Kui ei saa taaskehastuda inimesena, siis kellena?
Siin on ainult üks võimalus – kass!
50.Kelle ankeete lugeda soovid, ütle vähemalt kümme nime?
No jälle see 10, noh! 10 on liiga palju, kolmesed meemid on lihtsamad...
Oehh, nimetame siis midagigi– Nolzik, CU, Herz, JP, Malignus, Thela just maadles ühe teise meemiga, kuid mul vaja 10 täis saada, Kroku (tea kas skipib või suudab mind tavapäraselt möirates naerma ajada), Liis skipib nagunii oma mesinädala(titeteo?)-reisi ettevalmistuse raames, Helina juba tegi, Soodomakomorrast ei tea kas jõuab oma pisineiu kõrvalt ja edasi-mina-olen-jõuetu-valige-palun-ise!

15 kommentaari:

Liis ütles ...

Tusk, mind on juba ette ära maha kantud... ;P Ma läen alles 14 veebruar ju, sinnani on maajailm aega! Peaaegu trotsist tahaks nüüd võtta ette selle meemi:P
Mis ma aga tegelikult öelda tahtsin kogu selle Su kirjapandud meemijutu peale oli hoopis see, et Sa oled nii äge;)

Helina A. ütles ...

Ma nüüd ei tea, kas see on viisakas avaldus, aga kohati mulle tundub, et me oleme päris sarnased sinuga :)

Sipsik ütles ...

Nooohh, Liis-provva, tea kas provokatsioon täitis oma eesmärki:D:D:D?

A tead, Helina, üsna mitmed meemivastused on minuski segadust tekitanud, kuna ei tahaks ju sinu vastuseid kopida, kuid no sama asja tahaks öelda, noh...:)

herz ütles ...

minu arust ka on Sipsik äge ja ma pidin ikka kurjamoodi vaeva nägema, et vastuseid natuke ümber sõnastada :)

Kusjuures tutvumist annab korraldada :)

Eve Piibeleht ütles ...

No ma tänan muidugi kirjutamisoskuse kiituse eest. Pikk nädalavahetus ees, kirjutuslaua tool pole kah enam jääs, äkki saab meemile ka pihta :D.

Kuvaleidja ütles ...

Hoolimata haavade lakkumise privaatsust nõudvast ja piinarikkast protsessist, on siiski uks maailmade vahel pisut paokvel... :)Aga jah... kas just frukt... :P vbla lihtsalt kibestunud vanamees, kes sarkastiliselt irvitab iga lahke sõna üle, mis kellegi huultelt libiseb :)))

Anonüümne ütles ...

Hahaa :)

Sipsik ütles ...

Nonäed, Herz, ma üldse mitte ei imesta, kui me ka mõne aja pärast "vanad tuttavad" oleme:) Hämmastav, kui kiiresti veiniklaas tutvustab...:)

Thelale soovitaks hakata (teemal muna õpetab kana, eksole:D)hoopistükkis raamatu peale mõtlema, päriselt ka! Eks see tool püsi jäävabana enamuse aastast ning inimesed on varemgi kannapöördeid teinud. Lisaks igapäevaelule need reisikirjeldused... Mul juba neelud käivad lugemisnaudingu ootuses:) Päriselt.

Ja sina, CU, pole veel mingi vanamees. Vähemasti mulle on jäänud mulje, et sa alla neljakümne (ära nüüd mööda seina üles roni, kui kõvasti mööda panen). Ja pole sa nii kibestunud ühti, lihtsalt natuke valusamalt pihta saanud ja sarkasmi pole mina õnneks veel märganud. Pigem sul siiski siiras heameel kui keegi siin vihmahallis maailmas ka miskit krehvtisemalt positiivset öelda maldab... Ehk siis miski pole veel kadunud ja see maailmavallutusreis, kuhu suundud, saab selle kinnituseks olema. Mille pärast sa ei kujuta ettegi kui roheline ma olen!!!

Ja Kroku muidugi täitis mu lootused, äs juusuali:) Soovitan sirvima suunduda. Kindel kvaliteet;D

Kuvaleidja ütles ...

Ma tänan. Muidugi, mis vanamees ma ikka olen. Ja alla 40 kah kohe jupp maad.
Reisile ei lähe siiski vallutama vaid pigem lahustuma. Ja sellest SInu rohelisest olekust ei saa ma sendigi eest aru...??? Sa ei tööta, Sul ei ole järeltulevat põlve(kui ma olen õieti aru saanud), kelle eest oleks vaja meeletult hommikust õhtuni vastutada, Sa ei ole "väga" seotud ühegi lubadusega hetkel mõne vastas- või /ja omasooesindjaga. Sul on jagatud hooldusõigus oma kasside suhtes... Miks Sa siis ei võiks aasta reisida? Mina lähen väga minimaalsete vahenditega ja ei näe selles üleüldse probleemi, kui ma ei tea, kus olen öösel või järgmisel päeval. Küll laabub kõik, kui peab. Ja kui ei laabu, siis ei laabu ka sel juhul, kui passin kodus.

Sipsik ütles ...

Ma täitsa tõsiselt olen seda kaalunud. Pigem olen kaalunud kuhugi arengumaadesse vabatahtlikuks minna. Ränkraske töö just emotsionaalselt, kuid vähemalt saan mingi panuse anda...

Aga ei taha vanemate kanda jätta oma õppelaenu näituseks ja kasside hooldusõiguse raames elavad nad siiski minu pinnal, seega kuhu ma nad paneks... Maakodus omad kassid ja koer ja senised linnakorterihärrad ilma minuta maal teiste lükata-tõmmata... Mure selles, et kui olen endale vastutuse võtnud (antud juhul siis loomade ees), siis ei oska muudmoodi kui seda pidades...
Njah...

Malignus ütles ...

eämm. Et siis kui kohtume, siis mina patran ja purustan müüdi, et olen taibukas?:) No kuule. See puhas võltshalo. Ma täiesti keskpärane tegelane.

Aga kohtumine oleks hea idee. Teeks kokkutuleku? Nt Valgehobusemäel koos väikese talispordi ja saunaga:) No siis kõigile neile, kel uudishimu tappa tahab:) ja kes me üksteist näha tahaks. Muidugi, on alati optsioon mõnes kilulinna popis kõrtsis kokku saada. Moon pidi hea olema;)

Kuvaleidja ütles ...

Sipsik, Su mõtted on mõistetavad... Ja arusaadavad ka kõik kahtlused ja mured ja puha... Loomulikult tuleb teha valikuid... Ma küll ei usu, et ükski neist asjadest poleks ületatav, kuid ei pruugi olla kuigi kerge südamega tehtav.

Malignuse mõttel on jumet ;) Vbla ma isegi veaks end mannergule paari-kolme nädali pärast ja tõestaks Sipsikasele, et ma olen küll vana, kibestunud ja sarkastiline :P :))

mama de montagne ütles ...

Kuidas sa järsku siia nii palju kirjutanud oled? Ja ulme, mis meemide laviin...
MÕtted on ilusad :)

Sipsik ütles ...

Jap, kokkutulekud on head mõtted! Kui keegi asja vedada viitsiks, siis mina oleks käpp küll:) Ühe blogijate seltskonnaga on juba tuttavaks saadud ja inimesed sümpaatseks osutunud, seega usun trendi jätkumist:)

Hehee, selle pärast kirjutasingi, et nii palju meeme saadeti täitmiseks:) Lihtne kribada, kui küsimused ees ja pole vaja juttu tervikuks siduda:)

mama de montagne ütles ...

Tehtud!