esmaspäev, jaanuar 04, 2010

Kilukarp

Mul puuduvad kaks olulist asja, mis on heade fotode eelduseks - hea aparaat ning oskus pildistada. Aga vahet ei ole, kuna ilupilte saab oskajamate juures vaadata ning enda omad on rohkem endale.
Siiski tahaksin jagada emotsiooni vaatest, mis mulle iga päev aknast avaneb. Kuna pildid on ilma statiivita zuumitud ja tehtud loomulikus valguses, siis suurelt nad vaadata ei kõlba, kuid eemalt käravad küll:)
Pildid tehtud kõik erinevatel päevadel ning sellist vaatepilti erinevas värvingus näeb iga päev. Nüüd, mil lund muudkui on sadanud, too kilukarbisiluett (tänapäevaste lisanditega) enam kätte ei paista, kuid jah.... üldiselt on vaade võrratu:) Kõige esimene pilt on selline, mille tegin tookord kui korteriga tutvumas käisin.

18 kommentaari:

Kuvaleidja ütles ...

Tõeliselt kadestusväärne pildistamiskoht!!! Kujutan ette, millise kohuse hämmastavaid kaadreid võib sealt aasta jooksul saada... Sa võiks neid vahel ikka üles siia riputada :)).

Sipsik ütles ...

Oojaa, ütleme nii, et pilt akna taga on tegelikult ju sama, kuid taeva ja mere koostöö teeb selle silmarõõmustavaks.
Ei ole harv vaatepilt see, kui istun lihtsalt niisama akna alla veetud laual, küünarnukk aknalauale toetumas ja pilk unistavalt kaugusse suunatud...

Piret Rumm ütles ...

Oot, kus sa siis täpsemalt pesitsed? Ka mulle pole see vaade võõras :)

Sipsik ütles ...

Kle, meenub jah, et sina ka siin Viimsis ju:)
Minu akna all on Viimsi vallamaja... Ise olen siis selle taga 5-kordse maja ladvas...

Piret Rumm ütles ...

aa ok, ma olen tagapool, peaaegu vabaõhumuuseumi juures.

soodoma ja gomorra ütles ...

ma võiks ka tudide kaupa aknast välja vahtida..kunagi ei saa küll...seepärast on mõnusad laiad aknalauad:)

mama de montagne ütles ...

Tõeliselt kaunis :) Muide pole üldse halvad! Statiivina võid alati kasutada käepäraseid vahendeid. Mina kasutan viimasel ajal veiniklaasi - just siis tulevad toredad pildid...

Sipsik ütles ...

:D:D:D
Veiniklaas on jah huvitav statiiv:D
Aga mul see jama, et kui asun aknalaual miskit mässama, on kassid kohe uudistamas ja ennast mu vastu hõõrumas, seega nagunii on metsas:D

Loojangukuma ütles ...

Kadestan!
Üks väga tähtis osa kodu juures on minu meelest just vaatepilt, mis aknast välja vaadates avaneb.

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Vaade on tõesti kadestamisväärne. Peab külla end pressima :D

Sipsik ütles ...

Jap, Lulu, nõustun... See kuidagi nagu liidab koduga, kui silmapiir kaunis paistab:)

Aga jah, muidugi peab mulle külla tulema:) Loodetavasti pigem siis, kui mul ka isetkohad valmis on:D Voodi serval suht tobe kükitada. Aga noh, töötu elu - teosammul see kõik siin liigub:)

Ingelise Israel ütles ...

Ilus!

Kuvaleidja ütles ...

Kui suured Su pildid on? Nendest saaks ilmselt ülilahedaid töötlusi teha, kui vaid pisut PS-i kasutada.

Sipsik ütles ...

No vot - osaks ma siis mõne fototöötlusprogrammiga miskit peale hakata...

Kuvaleidja ütles ...

Aga... Sa võid panna mõned omale rohkem meeldivad kaadrid(mida rohkem erinevaid värve, seda rohkem võimalusi) mulle vihmahall@gmail.com aadressile tulema. Vaatan, mis neist teha saab ja siis saadan tagasi... If interested...

Sipsik ütles ...

Oda, ma hea meelega kasutaks sind ära, kuid võib juhtuda, et mitte veel niipea. Praegugi ööööööööö ja hommikul tavapäraselt 6.30 vaja juba ärgata. Tempokas nädal:)

Kuvaleidja ütles ...

Nii... nüüd tegin ühest Su pildist(ilma luba küsimata) mõned töötlused. Said pisut kummalised aga päris lahedad. Kui huvi, siis anna teada kuhu saata. :)

Anonüümne ütles ...

Hello,

These are beautiful Tallinn's old town photos!!!
Unfortunetly, I can't read Estonian.
By the way, I am looking for an information about old buildings of Narva-Joesuu. If you know any information, would you post it on your blog?

"The most beautiful buildings before World War 2 in Narva-Joesuu."
1):Kuursaal, built 1882, Address:Nurme tn. 2, see pictures
2)Vladimir's Orthodox Church(Wladimeri kirik), built 1893, arch. A.Ivanov,(with beautiful six onion domes). see pictures #7,#12,#14
3):Villa Capriccio(Kapritsio), built 1874
4):Politsei puhkekeskus, see picture
5):Kurhaus, see picture mina_001

*Here is a source pictures!!!
'Old Pictures of Narva-joesuu'
http://www.narva-joesuu.ee/index.php?id=288061

Thank you for your time.
kenta from Japan.