pühapäev, mai 08, 2011

Juurovizjoonist, etteruttavalt

Nonii. Mõtlesin mina, et ei viitsi see aasta laule ette kuulata ja hea, kui õigel päeval meelde tuleb, et jubeda muusika konkurss käimas. Sest olgem ausad, enamus muusikast pole isegi mitte muusika, on mingi müta-müta-hei-hopp. Samas klaasi veini ja juustuvaliku juures on päris lahe vaadata/kommenteerida, eriti kui lahedad kaaslased tegevust jagamas.

Miskil hetkel sattus aga telekast taustaks mängima tutvustav saade ja miskid laulud seal lauldi. Tegelesin millega ma tollal siis tegelesin, kui järsku haakis end mu kuulmekilesse Prantsuse laul. Algselt jäin, silm punnis, kuulatama ja siis juba kuulama. Ja jäi kummitama.

Nüüd siis võtsin käsile ja tegin veidi uurimistööd ja igal juhul pean ma sel aastal Juurovizjooni kuulama, kuna tahan teada kuda prantslasel läheb:) Ma ei tea miks, kuid kohe tõsiselt meeldib see lugu. Klassikaline muusika mulle küll meeldib, kuid mitte suurtes kogustes ja mitte kõigi esituses. Ehk kui miskit plaadimängijasse panen, ei ole see just väga sageli (kuigi vahel siiski) klassika. Oleneb tujust, eksole.

Seda poissi aga olen siin täna hommikul juba korduvalt kuulanud ja kuulaks veel ja veel. Mistõttu sai ta au osaliseks eraldi välja tooduks saada ning mu veebipäevikusse talletuda. Ehk siis minu lemmik selleaastasel võistlusel on kinnitatud:) PS: ma pole enamikke laule muidugi kuulnudki ja seega täit võrdlust ei saa lemmiku kohale ju kinnitada, kuid väidan siiski, et see mu lemmik, kuna olen ka teisi kuulamata kindel, et nii jääb:)

Tegemist siis noore, 21-aastase prantsuse tenoriga, kes laulab korsu keeles (romaani keel, mida kõneldakse Korsikal ja Sardiinias, kuid näiteks vaid 10% korsiklastest kõneleb seda esimese keelena...).

Lugu siin:

7 kommentaari:

Hundioru Nirti ütles ...

Ma arvasin, et ma olen ainus, et Amaury Vassili enda jaoks avastas, ma olen juba kuu aega täiesti lummatult kuulanud nii Sognut kui ka kõiki teisi tema albumeid ning olen täiesti ülepeakaela ära armunud. Võiks arvata, et ma olen 13, mitte 23. Hääl nagu inglil ja ei saa jätta mainimata, et silmale pole noormees ka just väga valus vaadata.

Hetkel heliseb ka kõlarites Vassili ja Esposito esituses Miserere.

Sipsik ütles ...

:D:D:D
Ma ka kohe hakkasin tema teisi lugusid otsima aga miskit pole teha, tänasel päeval on Sognu see, mis muudkui kummitab ja kummitab ja kummitab...
Ja nohjah, mis me räägime, eks poisski ole nagu kompvek tõesti;)

Sipsik ütles ...

Kui jälle loo mängima panin, ohkas Vanamees: "Kas me peame nüüd iga päev seda prantslast kuulama hakkama?"
Ilmselgelt jah:)

Tema muidugi kobiseb, et piisab ka sellest, kui oled ilus poiss, laulad ja laiutad mäe otsas tingimata käsi laiali...
Nojah, mulle täitsa piisab:)

Hundioru Nirti ütles ...

Mu armuelule mõjub ta muidugi ruineerivalt, sest kui mees pole pikalakaline prantsuse rüütlikuju, kes laulab (pop)ooperit ja naeratab nagu ingel, siis see annab kohe suure miinuse, selliseid on aga raske leida... :D

Piret Rumm ütles ...

Nähhhh, tüdrukud, see on hoopis minu lemmik! :D Nii palju fänne muudavad loo juba pop-süldiks :D

Sipsik ütles ...

:D:D:D
Nõus:D
Aga noh, see kutt on veel jagatav, 3 õnneks ei suuda teda veel laiatarbekaubaks muuta;)

mama de montagne ütles ...

Tekkis kohe huvi. Ma nimelt ei tea ühtegi lugu ümiseda selle aasta euroviisu repertuaarist.
Ma nüüd hakkan kuulama - järsku meeldib mulle ka? :P