teisipäev, aprill 25, 2006

Jälle sõidust

Paistab, et see teema mind ennast veel vähemasti ära ei tüüta:)

Viimase aja elevaim situatsioon tahab aga siiski ka kirjeldamist, sellest ka vajadus see oma päevikusse üles märkida.

Nimelt sain ma esmakordse kogemuse vilkurite ja sireeniga sõidukiga koosliiklemisest:) Lähenesin mööda Ehitajate teed Akadeemia tee ringile, kui minu tagant lähenes paraja kiirusega sireenides tuletõrjeauto. Ringile jõudsime üheaegselt. Natuke enne ringi paigutasin end tee pealt eest (raskemaks tegi asja see, et olin sisemisel rajal ja teepeenrale poleks olnud mõtet manööverdama hakata otse tuletõrjemasina eest läbi). Kui tuletõrje ringile kimas, oli mul suurepäraseim võimalus tema taga kiirendades ringile saada, kuna kõik hoidsid viisakalt eemale.
Kogenud autojuhile pole selles situatsioonis miskit elevusttekitavat, mulle kui õppijale on aga iga erandsituatsioon meeldejäävaks kogemuseks:)

Tänase seisuga siis pooled sõidud sõidetud ja 20 sõidutundi ehk 10 sõidukorda veel ees. Vahepeal võtab nädala kuni paar puhkust ja siis jätkan oma aeglast rühkimist lubade poole.

Vahepeal sai nimelt töökohta vahetatud ja sealsed ajad klappisid minu sõidutundidega. Kuna aga too töökoht mulle päris hästi ei meeldinud ja üks teine ettevõte võitles hoolega ja oli nõus kõike soovitut ja natuke rohkemgi pakkuma, siis ilma kurvastamata tegin suhteliselt äkilise lükke ja vahetasin veelkord töökohta. Viimase kuu aja sees siis teine kord juba! Päris järsud liigutamised, kuid miskit pole teha - tuleb ikka minna sinna kus rohkem meeldib ja kus paremaid tingimusi pakutakse.
Seega vaatab siis kuidas nüüd sõiduajad klappima saab. Nädala-paar töötab rahulikult ja eks siis näis mis ja millal.

Ja miskit pole teha - tulevikus, näiteks järgmisel aastal, tuleb ka A-kat. load ära teha... Ma lihtsalt pean endale mõne pisikese chopperi ostma, lihtsalt pean...

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

et siis hakkad karmiks mototibuks?
tegelt - sinust ma seda ei imestakski:)