kolmapäev, veebruar 20, 2008

Piiks-piiks ja... raha tuleb!


Kohe pean kilkama:)
Nimelt teatas MTA, et enammakstud tulumaksu hakatakse tagastama alates 22.veebruarist.
Täna on 20.veebruar ja kell 09.00 tegi minu telefon piiks-piiks ja sõnum teatas, et MTA on kandnud mu arvele päris hea kopka:)
Aitäh MTA-le!
Minge piiluge oma kontosid kah, äkki ka piiks-piiks ja raha juba tuleb:)

10 kommentaari:

miisu ütles ...

mul ka raha kontol :)

Anonüümne ütles ...

hakkasid jah kurivaimud varem tagastama... mul omal tööalased probleemid sellepärast. Ei saa ikka inimesed nii teha, nagu kokkulepitud. urrrrrrr...
aga jah, ma saan aru, et kõik kes raha saavad, on rõõmsad..

Sipsik ütles ...

Nuh, mis sul siis sellega lahti on?
Ma kujutasin ette, et sul selleks ajaks kõik korras ja saad lõpuks ka hinge tõmmata.

Anonüümne ütles ...

mitte sellepärast, natuke hinge saan tõmmata jah järgmisel nädalal sooja päikese all mõnuledes :)
aga kolmapäev pidi pressis jääma teise olulise teema jaoks (et inimesed telliksid omale maamaksu e-teate ja loobuksid paberist, millede saatmine on jube kallis värk tegelikult), aga kuna hakati raha tagastama, siis oli loomulikult see teema nr 1 ja maamaks jäi jälle tahaplaanile... ja puid muudkui tehakse paberiks ja meie saadame ca 500 000 paberil teadet, pluss parandusteated ja kordusteated..ja mõista, mõista kes selle lõpuks kõik ikkagi kinni maksab..

Sipsik ütles ...

Kusjuures mina märkasin seda uudist ja rõõmustasin:)
Aga tehke teinekord kordusteade. Natuke teises vormis ja küll see kohale jõuab:)

Anonüümne ütles ...

teeme muidugi.
aga no eks ta jää alati FIDEKi varju - kuna sealt ei saa ju raha tagasi, siis ei olda ka nii agarad midagi tegema ;) mis sest, et seekord on e-teate saajatele see präänik, et neile tuleb ka personaalne meeldetuletus maksetähtaja lähenemisest (juhul kui neil on raha kõik korraga makstud, siis me muidugi ei ütle, et veel on vaja maksta :)
põhimõtteliselt teeme neile maksmise nii lihtsaks kui võimalik... aga jah, sealtkaudu tagasi saama ei hakka

BigBlackCat ütles ...

Kallis maksuamet Efku esinduses, palun mulle ka soovitavalt kohe järgmisel esmaspäeval minu eelmise aasta olematud tulud tagastada, sest muidu on nälg ja elu sügavaim finantskriis:(((

Miks karistatakse inimesi, kes mõne üksiku (eriti veel väga halva) väärtpaberitehingu teinud on ja seetõttu raha alles oktoobris tagasi antakse:(((

kas maksuametil on selline koht, kuhu ma saaksin saata väikese palvekirjakese, et palun arvestada halbade asjaolude kumuleeruvat efekti ja mulle kohe raha anda:D

Sipsik ütles ...

Maksuamet Efku esinduses põrutas Tenerifele:)
Aga saame hädaolukorda mainida nädala pärast, ehk on võimalik miskit ette võtta.

BigBlackCat ütles ...

näeh, isegi maksuamet on aru saanud et niivõrd mannetute tuludega inimest pole mõtet pikemalt uurida ja selle rahapisku sinna musta auku ära toppinud, mida nimetatakse minu kontojäägiks. Tõesti on nad aastatega kõvasti edenenud seal maksuametis. Mul on kohe hea meel nende üle.

Anonüümne ütles ...

kuskilt ajakasutuse koolituselt on kõrva jäänud ütlemine, et kohe ei tulegi kõigega tegeleda, paljud asjad lahenevad ise, kui lased neil natuke oodata :)))
Tore, et raha tagasi kanti.

Ja ohhh, mina oleksin jäänud, või nüüd on õigem öelda, et läheksin suve tulekuni Tenerifele tagasi ...