neljapäev, veebruar 28, 2008

Peerukott


Väike kass peeretab!
Pole mul elus peeruhaisu elamises tunda olnud, nüüd aga vahel on:DDD
Ja kuna ainus uus elanik on Pisi, siis järelikult tema ongi Peerukott!

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Heh meil pidas ta küll ennast korralikult üleval - äkki ei kannata sarnaselt emale suures koguses kassikonserve.
Suskale küll näiteks väga maitsevad need poekonservid, aga elu on näidanud, et need ei mõju kõige paremini ta seedimisele. Seega panene konservi rohkem "maitseks" muu toidu sisse/peale.
Aga üldiselt ma saan aru, et Rööbik ruulib ja elu on ilus:)

Unknown ütles ...

Tal võib olla probleem ka pärakupaunades, üks hoiukass mul levitas ka aeg-ajalt pussulõhna. Soovitan loomaarstile pöörduda, kes kontrollib asja. Raviks on tabletid.
Poekonservid ja krõbuskid ei ole väga hea valik. Vaata erinevates kliinikutes on saadaval konserve, nt hills 20.-/tk.
Kui minu röövlid ei kannatanud ka titena nt Friskise ja Kitekati toite. Nüüd targem ja ei annaks ka :)

Sipsik ütles ...

Eks peab testima jah, et mis talle sobib ja mis mitte:)
Krõbuskeid ei anna kummalegi poe omi, mõlemal omad loomapoe krõbinad:) Söövad küll läbisegi, kuid mis ma ikka teha saan.
Konserve tuleb mõlemast, vahel lihtsalt on hea kiire poest osta, kui ei viitsi loomapoodi ronida:)
Varsti teen hulludest uue sissekande, siis Kaisa saab näha, et muretsemiseks polegi põhjust:)

Anonüümne ütles ...

Ega ma väga ei muretsegi enam:) Mul endal siin ju kaks maailma kõige nunnumat tegelast + ma olen väga õnnelik, et kõik 3 kassikest said endale kõige paremad kodud. Kuuldu ja nähtu järel võib öelda, et mõlemad õeksed on ennast uutes elamistes väga õdusalt sisse seadnud.
Miškast on aga sirgumas igati armastusväärne kassiisand, selline mõnus, vahest pisut mõtlik ja alalhoidlik, ent siiski lustaks tegelane. Aga muidugi on Rööbiku ja Vitja tegemistest alati väga tore lugeda.