esmaspäev, jaanuar 19, 2009

"Ilus elu"

No kas pole siis ilus elu.
Ilma ühegi hoiatava märgita ärkasin hommikul tundega "surra tahaks".
Kõikvõimalikud kondid ja naharakud valutavad. Palavik on päeva jooksul vaid tõusvas joones liikunud. Mõnna.
Eriti mõnnaks teeb asjaolu, et kuni 22.01 (k.a.) ei saa ma enesele haigeks jäämist lubada. Viimane hiiglasuur aruanne vaja teha ja kodus ei pääse vajalikele andmebaasidele ligi. Eks ma siis peitun oma kabineti sügavustesse ja väldin inimesi - ei tahaks kellegi haigestumist oma hingele saada.
Lisaks on meepotsikud viimseni tühjaks kaabitud. Nii tööl kui kodus... See on see liigne mee söömine.
Mõnna.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

See on see kurikuulus murrab-nagu-loogu gripp vist.

Sipsik ütles ...

Ei taha grippi...
Tea kus ta ometi mind näksas:(

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Minu ravimeetodid:

võlujook: 4 cl tumedat rummi, 3 tl mett, poole sidruni mahl - valada klaasi ja segada, peale kuum vesi. Juua enne magamaminekut.

c-vitamiini närimistabletid (ma sõin ära terve lehe korraga, kuigi tohtis vaid 2 tbl võtta)

mustsõstramoosi tee

palju und

kui nohu on, siis kindlasti Actifedi nohutabletid on abiks!

Kõige parem oleks, kui saaksid ära koju minna, kuid ma saan aru, et see pole option. Seega- kõik need asjad, mis kirjutasin, tuleb sul hiljem kodus ära manustada.