Meil siin hoovis kalpsab noor jänene ringi. Ilmub kusagilt, kargleb oma pikkadel jalgadel nagu noor ja kohmakas kass ühe õunapuu alt teise alla, vahib ringi siin ja uudistab nuusutada seal ning peale põhjalikku poseerimist (läbi akna muidugi) lippab taas ei tea kuhu.
Juba mitmeid päevi :)
Ei koer ega kass näita tema suhtes erilist huvi üles.
Uus koduloom tulemas?
Aga veel vennatütre suust:
* Istuvad terrassil vanavanaema ja naabrinaisega. Naabrinaine hakkab jutu sees issi aadressil nokkima, et "Näed, issil on perekonnanimi nimi ja sinul on nimi ja tädi Sipsikul on nimi ja vanaemal on nimi ja vanaisal on nimi ja... kõigil on perekonnanimi nimi, kuid su emmel on hoopis teine nimi. Selle moega tundub nagu oleks võõras inimene sisse kolinud ju?"
Neljane vaatab suurte silmadega vastu ja heidab nii muuseas: "Ega mina ka hästi aru ei saa - ükspäev oli jah äkki sisse kolinud..."
* Vend püüab preilile matemaatikat õpetada, kuna midagi peaks ju õpetama, kuid numbrid-tähed-sõnad-laused-kirjutamine kõik selged. Loendada ja kokku lugeda esemeid küll oskab, kuid tehete iseloomu püütakse selgitada. Korrutamine siis päevakorral. Korrutustabelit alustatase ju ikka algusest:
Paneb taldriku lauale ja veenduvad, et on 1 taldrik. Panevad veel ühe taldriku lauale ja vend uurib: "Nii, kui sul on siin 1 taldrik ja veel 1 taldrik ehk siis kaks korda üks taldrik, siis mis kokku tuleb?" Preili vaatab ja vastab rõõmustades: "Prillid!"
Juba mitmeid päevi :)
Ei koer ega kass näita tema suhtes erilist huvi üles.
Uus koduloom tulemas?
Aga veel vennatütre suust:
* Istuvad terrassil vanavanaema ja naabrinaisega. Naabrinaine hakkab jutu sees issi aadressil nokkima, et "Näed, issil on perekonnanimi nimi ja sinul on nimi ja tädi Sipsikul on nimi ja vanaemal on nimi ja vanaisal on nimi ja... kõigil on perekonnanimi nimi, kuid su emmel on hoopis teine nimi. Selle moega tundub nagu oleks võõras inimene sisse kolinud ju?"
Neljane vaatab suurte silmadega vastu ja heidab nii muuseas: "Ega mina ka hästi aru ei saa - ükspäev oli jah äkki sisse kolinud..."
* Vend püüab preilile matemaatikat õpetada, kuna midagi peaks ju õpetama, kuid numbrid-tähed-sõnad-laused-kirjutamine kõik selged. Loendada ja kokku lugeda esemeid küll oskab, kuid tehete iseloomu püütakse selgitada. Korrutamine siis päevakorral. Korrutustabelit alustatase ju ikka algusest:
Paneb taldriku lauale ja veenduvad, et on 1 taldrik. Panevad veel ühe taldriku lauale ja vend uurib: "Nii, kui sul on siin 1 taldrik ja veel 1 taldrik ehk siis kaks korda üks taldrik, siis mis kokku tuleb?" Preili vaatab ja vastab rõõmustades: "Prillid!"
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar