teisipäev, august 13, 2013

Pool üks


Nonii. Tervelt pool aastat tagasi Sa tulid, Väikemees... Täna hommikul saad Sa poole üheseks :)

Igavesti vahva tegelane oled. Naerukajakas ja alati heatujuline. Jorramist kuulnud vaid loetud korrad ja siis ka ikka mõni väga kindel põhjus. Aga kiirelt läheb üle.

Siiamaani ei tea, kellele tänulik olla, et lisaks sellele, et Sa üldse tulid, tulid Sa välja sedavõrd täiuslik :) Ja niivõrd vahva iseloomuga ja hea laps. Sisuliselt ei mingeid muresid ja kasvad-arened mühinaga. Sööd kõike, ei ole mingeid täpikesi ega reaktsioone millelegi, ideaalse nahaga, asjalikult eakohase arenguga, istud juba 10 päeva ise, paar päeva tagasi hakkasid ka roomates sihikindlalt edasi minema; 2 hammast juba kaks kuud suus ja sõrmitsed-näpid mänguasju hoolega.
Ei pirtsuta millegagi, oled väga vahva reisisell ja võtan Sind hea meelega kõikjale kaasa - Sa lihtsalt oled sedavõrd koostöövalmis ega tekita koormat. Naeratad, suhtled, flirdid kõigiga ja oled alati seiklusteks valmis.
Uskumatu, ei saa mina aru, kuidas mulle/meile ikka selline vahva tegelane kingiti :) Meie jubedate (loe: temperamentsete) iseloomude juures!

Ja no loomulikult on iga lapsevanema jaoks just tema oma see kõige ilusam, tublim, targem, andekam, osavam jne jne jne, kuid ma olen täiesti veendunud, et Sina just täpselt seda oledki :D Sest Sa lihtsalt oled täiuslik!
Ja ma olen ütlemata õnnelik, et Sa oled need kuus esimest kuud olnud just täpselt selline, nagu Sa oled olnud :)

Aitäh Sulle, poja :)

8 kommentaari:

soodoma ja gomorra ütles ...

See ongi s e e looduselt saadud jackpot, milles indigoaalane nii armsalt kirjutas.
Kõike head teile!

Eve Piibeleht ütles ...

Kui kedagi on nii kaua ja kirglikult oodatud, siis ta ju peab täiuslik olema :)

ingel ütles ...

Just. Kaua tehtud kaunikene. Palju õnne emmele-issile!

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Mul tuli heameelest pisar silma! Õnnitlused poolesele ja ühele toredale emmele ka! :)

Anu ütles ...

tõesti nummi noormees :)
et teil ikka hästi läheks!

Sipsik ütles ...

Hehhhhh :)))))
Te olete ikka nii armsad :) Ja ei olegi mind päris ära unustatud, jehuu :)
Igatahes kraapsud-kniksud ja suured tänud heade soovide eest ;)

herz ütles ...

Minu poolt ka hilinenult kõik head soovid ja õnned!

Ta on sul imearmas. Ja nagu eespool mainitet - kaua tehtud kaunikene ;)

Sipsik ütles ...

Hmmm....
Ma miskipärast arvan, et lähema paari aasta jooksul saad ka sina seda rada käima :) Mitte rõhuga sõnal "kaua" vaid "tehtud" :)