teisipäev, oktoober 31, 2006

KULLERteenusest

Otsid üht kindlat DVD-filmi ja leiad selle veebipoest. Tellid. Küsivad kodust aadressi. Märgid. Pakuvad kullerteenuse võimalust, lisatasu eest muidugi. Tellid ja maksad.

Helistab mõne päeva pärast kuller. Kell 10 tööpäeva hommikul. Et millal ta saab selle ära anda. Ütlen, et olen ju tööl, on ju tööpäev ja töökellaaeg. Pakub, et jätab siis postkontorisse. Lisatasu eest tellitud kullerteenus...
Ma ei taha sellega rahul olla, kuna postkontorisse jõudmine pole just lihtne ja siis seal tunnike koos seltskonda otsima tulnud mutikestega koos higistada ei ole just ahvatlev väljavaade. Selle vältimiseks saigi lisahüvena kullerteenus valitud.
Pakun talle välja, et toogu mulle tööle. 6km eemale. Selle peale saadakse peaaegu infarkt - et see ju tema tööpiirkonnast väljas. Et mis kell ma koju jõuan. Teatan, et nii 9 ajal. "Oi, siis ma olen ka juba kodus!"

Kullerteenus siis. Kuradima lihtne ju võtta lisatasu ja siis ikkagi asi mugavalt postkontorisse jätta ja las loll läheb ise järele.
Reeglina ma ei esita rahulolematusi ettevõtetele, seekord aga otsin küll vastava koha välja kust vastuseid nõuda.

Kommentaare ei ole: