neljapäev, oktoober 26, 2006

Töövõit;)

Mu alluv, personalispetsialist siis, on selline usin töömesilane, kelle peale võib alati kindel olla.
Ok, ta ei haara küll alati suurt pilti, kuid seda polegi väga vaja, kuna arendamise pool ei ole tema rida. Tema rida on jälgida, et kõik juba toimiv oleks alati korrektselt ja õigeaegselt tehtud.
Ja selles saab tema peale alati loota.

Kuna suures plaanis olen temaga väga rahul, siis täna jõudis kulminatsiooni minu arutelu juhatajaga mu alluva palga teemal. Talle endale ei andnud enne aimu, et selliseid vestlusi pean, siis ei küta lootusi üles.

Juhatajaga saavutasin siis mulle sobiva kokkuleppe ning vormistasin palgamuudatuse ning asetasin paberid 25%-lise palgatõusuga Marile nina alla. Arvata on milliseks ta nägu muutus!!!

Oehh, mu lemmiktegevuseks on inimestele heameelt valmistada, eelnevalt peavad nad selle muidugi ära teenima:) Aga tema teenis:)
Ja nüüd on minul ka hea olla!

Kommentaare ei ole: