laupäev, jaanuar 13, 2007

Kulmud

Eilsest alates on mul siis ka tätoveering!!! Lisaks rõngastamisele tätoveeringud.... Grazy!

Tegelikult asi palju proosalisem - realiseerisin nimelt ühe oma jõulukingituse. Sinu Pere Salongi kinkekaardi, kus töötab Eesti parim püsimeigi tegija Mari. Ehk siis, nagu juba varem mainisin, kingiti mulle jõuludeks kulmud! Jep...

Kusjuures selgus, et sellel salongil ei olegi kinkekaarti ja tänu sellele, et mulle taheti sellist kingitust teha, valmistas salong enesele kinkekaardi. Ehk siis mina olin kõige esimene kinkekaardi saaja ning idee muusa:) Algul olla öeldud, et ei ole olemas, kuid hetke pärast teatati, et tulge õhtul peale tööd läbi ja selleks ajaks on kaart olemas. Päris vahva on teada, et minu pärast sai miski alguse:)

Aga kulmudest siis... Nimelt kitkusin ma noorena oma väga pakse ja väga madalaid kulme, et need oleksid õhemad ja kõrgema kaarega. Ehk siis ilme vähemkuri. Lõpptulemuseks oli aga see, et kulmud olid poolikud. Ninajuurelt alates keskpaigani ja siis said otsa. Tähendas see seda, et igal hommikul, kui oli plaan inimeste sekka minna, pidin ma kulmud pähe joonistama. Ja riideid proovides või sportides vmt olukorras pidin alati valvel olema, et kulmud ära pühitud ei saaks. Lõpuks muutus juba suhteliselt tüütavaks. Ja siis kuulsin püsimeigist. Eks ma siis õhinaga vahel rääkisin sellest ja keegi väga kallis jättis selle meelde ja aitas mu unistusel teoks saada...

Protseduur ise kestis umbes tunnikese. Kõigepealt joonistas Mari mulle kulmude kuju ja määras tooni. Minu aktsepti järgselt võttis välja hambapuuri meenutava asjanduse ja kukkus tätoveerima. Asi töötas nagu tilluke õmblusmasin, ülikiirelt tippides. Natuke oli valus ka, kuna mingi hetk hakkas kulm juba paiste minema ja siis seal nõelaga edasi torkida...

Aga siis sai protseduur läbi ja nüüd on ikka tõsine hämming hommikul ärgates. Mul on kulmud juba olemas!!! Saate aru, ma ei pea neid joonistama, nad on mul juba nägu raamimas... Üle 10 aasta ei mäleta enam sellist aega... Heaven!

Alguses on kulmud tumedad. Jube tumedad. Umbes nädalajagu. Siis tuleb tume toon koorikutena maha ja lõpuks tuleb õige toon välja. Hetkel näen välja nagu oleksin kulmupliiatsiga liialdanud, kuid väga hullu pole õnneks midagi. Vahepeal peab 4 korda päevas kreemitama ja 5 päeva ei tohi vett kulmudele ligi lasta. Nädalaga pidi umbes korda saama ja kuu aja pärast on järelkontroll, et kas on ok või vaja natuke parandusi teha....

Loo moraal - ärge kitkuge kulmusid liigselt! Mari ütles ka, et tegelikult käivad kulmusid tätoveerimas päris paljud minusugused, kellel kulmud vaid osaliselt olemas...

Aga mul on nüüd kulmud!!!

1 kommentaar:

ohh ütles ...

Tere! Mul on natuke napakas küsimus - otsin Mari tel numbrit (ta tegi mulle kunagi silmi, tahaks uuendada) ja sattusin su blogile :) Ega sul pole ta kontakti alles?
Tähh!