neljapäev, juuni 28, 2007

Lõpuks see siis juhtus!


Nonii, asi, mida olen aastaid oodanud, on käima saanud.

Paganas, sära on kohe silmis ja tuju hea. Samas ikka väike hirm ka, et äkki suudan oma rahmeldamisega midagi ära rikkuda... Siis silu ja säti, et taas ree peale saada...

Täna oli sissejuhatav tund motokoolituses.
Ühe tuttava leidsin ka õpingukaaslaste seast:)
Samuti sain erisoodustuse osaliseks, mis hoiab mul raha, kuid eriti just suurel määral aega kokku!

Teooriatunde saab olema vähe, kuna liiklust pole ju vaja õppida (B-kat meie kursuse aluseks). Suhteliselt kohe saame ka platsil käima hakata. Plats saab olema kõige raskem, kuna seal õpid ratast valitsema. Liikluses ei saa ju midagi väga õppida, kui B-kat käes, siis liiklust ju tunned. Küll aga on vaja õppida korralikult ratta valitsemine selgeks, et end liikluses üldse kuidagimoodi tunda saaks. Võid ju autoga osata liigelda - mootorrattal on see ikka oluliselt teine.

Suurim rõhk teoorias tulebki ohutuse osas. Et kuidas teiste sõidukite vahel motikal hakkama saada ja terveks jääda.

Platsi hakkab õpetama suur ja karvane teksamees. Pikkade juustega karm vend. Ketid ja kõrvarõngad kuuluvad kah komplekti. Selline ürgne:D
Vaatas siis karvane mind pealaest jalatallani ja teatas: "Oh taevas, sina küll ratast püsti ja hargile tõsta ei suuda".
Ma talle teen "ei suuda"! Ta veel ei tea, et ma suudan kõike mida ma ette võtta tahan. Kavatsen talle tõestada kui väga ta eksib:)

Enne muidugi linna ei lasta kui platsil on näha, et ratast vabalt valitsed. Sama oluline on aga ka see, et jaksad vabalt, ratas käekõrval, jalutada ning et suudad maaslamavat ratast püsti vinnata ning ratast hargile tõmmata. Tean, et see pole väga lihtne, olen rattaid natuke näppinud ja sikutada üritanud. Aga ega ma siis kõikse suuremaga mässama hakka, ikka sellise mõistlikuga. Ja mõistlikuga saan hakkama. Kui vaja, tõstan trennis lihtsalt kangi intensiivsemalt. Küll ma hakkama saan!

4 kommentaari:

Beebisiniste silmadega ütles ...

Sa oled väga julge, kui mõtled rattaga liiklusesse sukelduda:) Mina vist ei julgeks.
Aga teksamehele on lausa kohustuslik tõestada, et naised ei ole mingid nõrgukesed!

Sipsik ütles ...

Noh, eks natuke ikka pelgan ka, kuid tahtmine on lihtsalt palju suurem:)

Mariliis ütles ...

Äh, ma mõtlesin, et sul on load juba olemas ja lähed ühele teisele motokoolitusele :) My bad.

Sipsik ütles ...

Nõup, veel pole, kuid seda ohutu sõidu koolitust kaalun tõsiselt. Kuigi meil tuleb ka suurem osa ohutust sõidust ja kooli omanik peab seda ülioluliseks, on mul siiski väike hirm. Ja kuna ma ennast liiga väga armastan, siis tahan teha kõik et tervise juurde jääda. Hea et on selliseid koolitusi olemas.