reede, juuni 15, 2007

Vertigo vol2



Ükspäev käisime E.-ga Vertigo katuseterrassi avastamas. Senimaani on saanud suvisel ajal hunnitut vaadet nautida vaid Radissoni katusel olevast kohvikust, nüüd siis ka Vertigos sama võimalus.

Kuigi kaaskodanikke oli seal einestamas palju, õnnestus meil saada suurepärane laud päikesepaistelises nurgas.

Ehk seetõttu, et terrass oli alles äsja avatud või lihtsalt rohkearvulise külastatavuse tõttu, oli teenindus väga aeglane. Palju oli niisama istumist, ilma et midagi tellida saaks. Aga arvan, et uus olukord, külastajate suur huvi ja ehk ka vähese kogemusega teenindajaskond mängis seal rolli. Millalgi peaks uuesti minema ja vaatama kas on veidi kiiremaks läinud:)

Olemine oli seal küll võrratu. Omajagu andis tooni ka ilus suveõhtu. Ja toit osutus äärmiselt maitsvaks:) E. tellis sushi- ja mina bruchettavaliku. Keel läks koos bruchettadega...

Magustoiduks soovisin creme bruleed, kuid näitsik tõi kogemata cheescake'i. Oli sassi ajanud ja ma ei hakanud seda tagasi ka saatma, proovisin siis ära. Oli väga hea et ta selle otsuse minu eest oli langetanud, kuna nii suurepärast cheescake'i pole ma mitte kusagil proovinud. Vahetus õigustas end täielikult:)

Kell 22 toodi välja V.tikitud logodega mustad pleedid ja jagati kõigile kes soovi avaldasid. Mulle kohe meeldib selline hoolitsev tähelepanelikkus:)

Mina igatahes tahan sinna tagasi:)

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ära pane pahaks, aga ma olen juba pikemat aega käinud imetlemas su võimet omi muljeid kirjeldada või siis situatsiooniülevaadet koostada või ma ei teagi, kuidas seda tegevust nimetada ... mul on kohutavalt kade meel, et ma ei suuda kirjutada selliseid pikki traktaate sellest, kuidas ma midagi tegin või kuskil käisin.
olen analoogset omadust täheldanud ka teiste inimeste puhul, kuid mitte enda juures. kas ma olen defektiga?

Sipsik ütles ...

Inimesed on erinevad. Mõni vajab kirjutamist eneseväljenduse vahendina, mõni eelistab kõnesid pidada või sõbrannadega lõputult arutleda, mõni jätab oma mõtted vaid endale.
Mina nt enamuse mõtteid jätan endale, pealiskaudsematest teemadest meeldib mulle kirjutada ja rääkimisega ei saa üldse hakkama. Sõprade-sõbrannadega küll räägin, kuid siiski väga vähe. Seega on selline koht mulle heaks eneseväljenduskohaks. Ja hea teada kui on inimesi, kes viitsivad oma aega minu mõtete lugemisele kulutada.

Muide, minu listist võid leida 2 tegelast, kelle kirjastiili ma isiklikult väga imetlen ja kelle lugemist soovitan enda asemele - Kroku ja Punapea. Üks kirjutab ülilühidalt, teine pikemalt. Mõlemad väga löövad ja tabavad...

Beebisiniste silmadega ütles ...

Olen kogu aeg mõelnud, et peaks Vertigos ära käima. Kohe kui avati tuli selline tahtmine, aga siiani pole jõudnud. Sinu muljete põhjal tunnen, et tuleb võimalikult ruttu minna:)
Ise käisin eile Tabasalu Manoletes. Parim teenindus nagu alati ja kui veel omanik teenindama satub, siis tunned ennast tõelise kuningannana. Soovitan proovida.

Sipsik ütles ...

Nii hea kui soovitustest kasu on ja ka ise uusi soovitusi saan:)
Manolete on seevastu koht, kuhu olen minna plaaninud, kuid kuidagi pole õnnestunud veel:)Panen selle nüüd kindlasti järjekorda:)
Vertigo päikeseterrassil jah ainsaks asjaks kohtade puudus käidavamal ajal. Ehk maksaks laud kinni panna? Samas nägime kuidas rahvahulga suurenedes laudu juurde toodi, nii et mine tea, ehk nüüd rohkem kohti ja tollal oli alles katsetamisnädal käsil:)

Anonüümne ütles ...

käisin lugemas seda kroku't (sest punapead loen ma nagunii aeg-ajalt) ... selline 'mina olen, mina tulen, vaadake mind' tüüpi blogi paistab olema. et nagu vähene tähelepanu osaks saanud lapsepõlves või nii?
ei midagi isiklikku, vaba maa ja demokraatia õitseng.

Sipsik ütles ...

Mine tea mis lapsepõlv või muu:)
Mulle meeldib see, et ta suudab nii lühidalt öelda tegelikult nii paljut. Enda juures mind häiribki sõnaderohkus, kuid see on nagu vajadus. Kirjeldada ühte asja mitme lausega. Ja annangi sellele vajadusele järele.
Kroku aga tundub selline veidi salapärane ja omamoodi kiiksuga. Samas meeldib mulle tema huumorisoolikas ja olgem ausad - asjadest otsesõnu ei julge enamus rääkida, tema aga küll:)

Anonüümne ütles ...

Ma arvan, et seal polnud teenindus mitte aeglane teenindajate tõttu (kes hoolega ringi sebisid), vaid nende arvu tõttu. Samas on olukord selline igalpool, kus palju rahvast.. näitab minu kogemus.
Aga jah, koht mulle meeldib, ja võrreldes restorani osaga on hinnad täitsa söödavad :)