teisipäev, juuni 19, 2007

Sügeleb


Natuke veel ja kätte jõuab päev, mil algab motokoolitus.

Ok, alguses vaja teoorias käia, enne kui lenksudest haarata saab, kuid vähemalt on ots lahti tehtud.

Olen sellest kaua unistanud, kuid alati on mõistus koju tulnud. Seekord kavaldasin mõistuse üle ja regasin end enne ära kui mõistus asjast haisu ninna sai.

Mul pole mitte ainsamatki tuttavat, kes mind nüüd normaalseks peaks. Ok, eks ma olen alati kiiksudega olnud, kuid selle käiguga ei aidanud ma nende ärapetmise skeemile kübetki kaasa. Aga õnneks on nad minuga harjunud:)

Nädalajagu veel..... Start on 28. juunil;)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

vaata enne oma õnnetus- ja elukindlustuse tingimused ka üle, äkki vaja täiendusi teha ;).
Ja kui ei ole, siis kindlasti kohe tegema!

Mariliis ütles ...

Minu arust on sul mõistus rohkemgi kui kodus sellest koolitusest osa võttes, kuna sa vist nagunii tahad motikaga sõitma hakata, eks? Nimelt ma tegin mõni aeg tagasi Autolehte loo sellest, miks motikatega nii palju õnnetusi juhtub ja asjatundjad rõhutasid veel ekstra, et sellest koolitusest soovitaks kõigil osa võtta.

Have fun :)