reede, mai 02, 2008

112


* Ma ei tea, mis temaga juhtus, aga praegu ta keeras pea seina poole, näitas keelt ja läks siniseks.
* Puuk, kes mind hammustas, oli puukentsefaliidi sarnane.
* Kas täid võivad vitamiinipuudusest tekkida?
* Astus kilpnäärme peale, kukkus trepist alla, nüüd on jalatrauma.
* Tegin oma sõbrale heast tahtest süüa, aga ta ei saa, ütleb, et see on masinaõli.
* Mul on kodus insuldihaige ema. Eile andsin viina, hommikul polnud häda midagi, nüüd esineb krampe.
* Tupest leiti kardionellapisik, mees nõudis suuseksi ja nüüd on kurk ka punane.
* Meile tuli kaks päeva tagasi võõras mees. Eile ajas veel suppi riietele, nüüd vaatasime jõuluküünaldega, et on surnud. Süda lööb muudkui kolks ja kolks vastu roideid. Näe, nüüd tegi jälle kolks.
* Tulge appi, mu munandid said viga ja nüüd on koos kusega laua all.
* Palun kiirabi, mul jäid närvid kõrisse. Kaela peal tuksub, kas kiirabi võiks vaatama tulla, tuksub nagu liiga kiiresti.
* Läksin tööle, üks ütles, et anna raha, teine ütles et anna raha, ütlesin, et netu, sain tappa, roie on nüüd murtud, tulin koju, palun kiirabi.
* Ma neelasin ploomikivi alla. Kas me võime teha maoloputust margantsovkaga?
* Neerud on nii kive täis, et õhk ei mahu läbi, täitsa õhupuudus.
* Sõbral on düsenteeria. Esmaabi ma andsin, aga ravida ei oska.
* Kui külalistel oli tulareemia, kas ma pean siis nüüd kõik nõud puhtaks pesema?
* Tal on vanaduskrambid.
* Kui kaua veel kehtib vene punane pass, palun kuupäevaliselt?
* Närvid läksid kokku ja haige ei saa käia enam. Kelle poole pöörduda?
* Kas te olete meedik või midagi ka?
* Kuidas saab pesta viinamarju, mida laps minu äraolekul mustana ära sõi?
* Naisel oli eile tromboon jalas, verd purskas ja täna on naine kadunud.
* Mu vend on Türgis, ta jäi haigeks, öelge, mis tablette ta võtta võib?
* Mind hammustas puuk, kas mul nüüd tekib vähktõbi?
* Mis erakonnast te õige olete, et te välja ei sõida?

Kommentaare ei ole: