neljapäev, mai 29, 2008

Mittearusaajast frigiid


Olen vist puhta frigiidne ja mutistunud.
Aga algusest.

Nimelt meeldib mulle telesari "Sõbrad". Lihtne ja kerge huumor ja kestab vähe aega korraga.
Normaalsel kellaajal näeb seda vaid kanalilt 11 (nii kella 23 paiku).

Aga õudus on enne seda. Mingisugune tibisaade, kus siis lõpukaadrites on alati tegelased, kes kandideerivad Eesti Suudlusstaariks. Aga et "oma sarja" näha, näen ma paratamatult ka seda.
Esiteks ei suuda ma aru saada inimestest kes on nõus, kaamera nina alla torgatud, mokeldama hakkama. Teiseks on vähemalt minul füüsiliselt vastik vaadata lähivaadet sellest, kuidas vinnistunud lõua tagant sirutub välja usjas ilaselt läikiv keel ja ronib kellegi teise suhu või teise sarnase keelega välispidist hööritavat duetti tantsima. Ja kuidas siis mõlemad pooled üritavad nägu teha kuiväga nad tegevust naudivad. No kamoon...
Mulle ka meeldib suudlemine ja ka selle nägemine televusserist, kuid pliiz, mitte sellisel kujul. See võiks ju kuidagimoodigi erutavalt esitatud olla...
Siiralt, süda läheb pahaks, eranditult iga kord. Loodetavasti nad varsti leiavad oma staari ja muu sarnasega seejärel välja ei tule.

8 kommentaari:

Marjakas ütles ...

Hea, et mul telekat pole :D

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

MISMÕTTES POLE TELEKAT????

Tanza ütles ...

Pole viga, algul läheb süda pahaks, siis harjud ära ja varsti igatsed juba :))

Mul on telekas aga selliseid saated pole sealt kunagi veel näinud.

Sipsik ütles ...

Nuvot, ei saa igatsema hakata, öökimist ei igatse ju keegi.

Aga jah, mõni inimene on nii tubli, et ei oma ega vaata telekat. Mina nii ei suuda - liiga laiskelajas olen ja vahin igasugu mõtetut kräppi. Vedelen lösakil, klaas veini või õlleke ja hea näks nina ees ja siis imestan miks kilod ei kao ja miks midagi tehtud ei saa. Ebaotstarbekas ajakasutus, kuid mis teha;D

whichwayisthetoilet ütles ...

ma näen ka seda saadet tihtipeale, sest vaatan ka "sõpru". ma viriseks kogu saate üle. esiteks häirib eve kallaste vinguv hääl ja päheõpitud tekst ja püüdlik deklameerimine ja see, et ta alustab saatelõiku: "A nüüd vaatame/räägime...." ja no need teemad, jube igavad ikka. kas mees ja naine saavad sõbrad olla, kas petmine on andestatav... samad inimesed pidevalt ja samad küsimused.

Sipsik ütles ...

Ja eriti naeruväärne on veel see üritatud seksikus. Kas aeletakse kusagil voodil või vingerdatakse mööda tooli käetuge...
Brr!
Muidu ilus naine ju...

Babajagaa ütles ...

Üldiselt olen ma paar korda üritanud seda saadet vaadata, aga jõud on raugenud suht algusminutitel ja olen loobunud. Nii masohhist ma ka veel pole.

Sipsik ütles ...

Siis oled sa siiski tublim kui mina:)
Ma pole veel algusminuteid jälgida suutnud, lõpuminuteidki talun vaid järgmise saate nimel:)
Aga see mida ma näinud olen, viib ööune, seda küll.