teisipäev, mai 20, 2008

Brr!


Ok, Juurovizjoon on üks paras jura, kuid isegi selle jura valguses tekitab meie lugu minus piinlikkust...

Mai tia, minu meelest pole see isegi mitte koomiline. Võiks ju üritust ironiseerida, kuid see palagan ei ole isegi mitte iroonia.

Samas, ega siiani teised lood ka kohe kuidagi ei eristu. Mul pole aimugi miks ma kanalit ei vaheta...

20 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ma mõtlesin ka, et vaatan. Aga selline uni tuli peale, et isegi esimest lugu ei näinud :)

Kreisiraadio mulle üldiselt meeldib, aga see lugu kohe üldse mitte. no ei olnud meloodiat ja ei olnud naljakas ka...

Tirtsikas ütles ...

Minu õnn, et ma üldse telekat lahti ei teinud :D

Anonüümne ütles ...

Minule selle aasta eurovisioon kohe suisa meeldis. Ivar võib olla kinnitajaks, kuidas ma pärast igat laulu vaimustunult hõiskasin, et see on küll kindel võidulaul. No igati toredad laulud olid kõik. Rohkem kultuurilist tolerantsi peab olema ja huumorimeelt. Eurovisiooni tuleb võtta sellisena nagu ta on.

Kreisiraadio laul oli ainuõige ja väga tabav valik eurovisiooni jaoks. Appsoluutselt igast otsast täppi laul. Hurrraa! Meie võit!

Marjakas ütles ...

Mulle ka meie laul ei meeldinud. Hästi piinlik oli, kui nad seal esinesid. Mitte ainult selle laulu pärast, vaid sellepärast, et muidu lugupeetud inimesed ennast niimoodi maha teevad... Kreisiraadiol pole mu arust selle konkreetse lugulauluga mitte midagi ühist.

Mõni teine laul oli enam-vähem tore. Soome oli tore ja Kreeka oli tore. Teisi ma eriti ei kuulnud..toredaid. Dima oli see aasta mu arust jama.

soodoma ja gomorra ütles ...

mina ratsutaks suure-ja-musta-kassi (arvamuse) turjal ja ytleks kah sõna sekka - mulle ka eesti lugu kohe täitsa meeldis. korra käis kyll peast läbi, et ehk oleks väikesel irisel ylesastumise võimalust oma tuleviku tarvis enam vaja läinud. aga kuna garantiid ses osas pole, siis rohkem pead ses osas ei vaevanud kah.
televiisorit armastan ma samuti. ka lahtitehtuna. ja dr house suudab mu näiteks kohe päris õnnelikuks teha.
kõige krooniks nosin vastu ööd voodis parankasid ja loen kollast kirjandust peale.
vat selline rikutud olevus olen mina!

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Minu meelest see eurovisioon oli nagu paraolümpia. Ilma naljata.

Sipsik ütles ...

Paraolümpia on väga täppi hinnang!
10 tugrikut selle eest!
Aga jah, mulle oleks meeldinud kui Kreisiraadio oleks kreisiraadiolikult esinenud ja terava huumori asja sisse toonud.
Praegune oli küll ei liha ega kala.

soodoma ja gomorra ütles ...

soodomakomorra küsib neutraalsel territooriumil, kas tema saaks ka vahel jääraplika blogi kiigata. hetkle saab ta aina vastuseks, et tema pole kutsutud ja oodatud külaliste hulgas.
on seda "viga" võimalik parandada?
ühiskondlikult kasuliku töö abil näiteks?
või ehk oleks abi sipsiku soovituskirjast? :)

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Soodomakomorra võiks veidi kergitada saladuseloori enda pealt ja anda vihjeid, et miks peaks Jääraplika teda oma blogimaailma kiigata laskma? Jääraplika nüüd natuke privaatsemat blogimist eelistab aga samas, kui ilusti põhjendada ja küsida, siis ta ei keela lugemist :)

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Kirjuta mulle kiisu21@hotmail.com ja vb saame kokkuleppele :)

soodoma ja gomorra ütles ...

vaata aga...peaaegu, et nagu töövestlus juba....
miks sa arvad, et j u s t
s i n a (hetkel siis mina) sobin sellele kohale?
miks just mina?
ma ei kritiseeri, ei arvusta, ei anna hinnaguid, suhtun tolerantselt, hindan privaatsust(seda lihtsam hinnata, kui otseslt keski ega miski ju ei seo)
ei trambi otsas ega tee haiget.
soov kiigata/vahel läbi astuda tuleneb sinu siinsest kommentaarist - lühidalt ja konkreetselt, aga samas terane ja tabav.
on see piisav?

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

A sa pole enne mu blogi lugemas käinud? Siis kui see veel avalik oli?
Enne töölevõtmist peabki veidi uurima, päriselt ka. Vabandan professionaalse kretinismi pärast :)

soodoma ja gomorra ütles ...

ei ole varem lugemas käinud.
by the way, olen seda professionaalset kretinismi ennegi kohanud....kyll teistes portaalides.
mis tähendab, et sa pole sugugi ainuke...nii üllatav kui see ka pole. minu jaoks vähemalt.
see paneb mind üha enam mõtlema sellele...kas tõesti nii paljud inimesed kõrvetada saanud?
ma ei tunne sind....käsi südamel. ja see süda on SUUR!

soodoma ja gomorra ütles ...

ühtlasi palun vabandust sipsikult, kui ta end ärakasutatuna tunneb!
et kasutame oma kirjade tarvis tema paberit...või nii....

Sipsik ütles ...

Ehh, kasutage aga, ei see paber niipea veel täis saa:)

Ja mul ka vahva jälgida, endalgi kunagi sama motivatsioonikiri saadetud.
Aga kui lõpuks JP "tööle" võtab, on see seda väärt - kirjutada see tüdruk oskab.

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

:) gooood! Aga nüüd on mul ikkagi vaja su meiliaadressi, sest muidu ma ei saa sulle oma blogi lugemise kutset saata.

Unknown ütles ...

ok, deal, panen meili..
ps:palka ei tahagi, lepin blogi viimase piletiga viimases reas..

Sipsik ütles ...

Ma kui kosjamoor (või nagu "kohtumispaik Sipsiku juures" - "Chez Sipsik") siis uuriks, et kas näkkas?

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Näkkas :) Kutse blogi lugemiseks on igatahes saadetud!
Tore kohtumispaik sul siin ;)

Sipsik ütles ...

Jah, peaks pannkooke kah pakkuma hakkama:)