laupäev, märts 26, 2011

Täna (ok, kellaajaliselt eile siiski) on paastumaarjapäev kristlikus tähenduses (25.märts) ja marjapunapäev kristuse-eelse kalendri järgi (urbekuu 25.päev).
Korduvalt sain täna sõnu peale, et tuleb punast juua. Punast veini just. Ega's midagi, kui hilisõhtul kella 23 paiku töölt tulin, korkis Vanamees mulle punase veini lahti:) On ju marjapuna:)
Ja nüüd me siin istume, jutleme kõigest võimalikust, kummalgi kass süles tudumas ja ootame homset:) Sest homme tuleb meile kaheks päevaks Efku külla:D:D:D Jehuu! Mitte ei jõua ära oodata homset hommikut;) Pole ammu põhjalikult jutelda saanud...
Ja kui ma õigesti asjadest olen aru saanud (a la kõne lillepoest: "mis värvid sul juba olemas on?"), toob ta mulle minu kolmanda orhidee:D Kilju veel, et tahad orhideesid, eksole:D Esimese tõi ema, teise töökaaslased ja kolmas jõuab minuni eelduste kohaselt homme (ok, täna) hommikul:) Jehuu vol 2:D

Kommentaare ei ole: