esmaspäev, märts 07, 2011

Tudu

Tuduhetked koos...
Ja eraldi...
... veel eraldi...
Ja otse loomulikult Rööbu lemmikkoht magamiseks - minu süli. Kui Vanamees klõpsima hakkas, siis vaadati vaid ülbel pilgul, koib ripakil:

6 kommentaari:

-cinnamonmint- ütles ...

Ahhhh, kui nunnu! See minu tundmatu valge präänik sobiks ideaalselt su kogusse!

Segasumma Saara ütles ...

Kas need kassikud on sul kuidagi omavahel sugulased et nii kenasti üksteise otsas pikutavad? Meie üsna suure vanusevahega kassinoorikud magavad äärmisel juhul üksteise kõrval (no nii paarikümnesentimeetrise vahega), aga üksteise otsas ei mingil juhul - see lõppeks tapeluse ja tagaajamisega, kui kumbki neist teise peale pikali püüaks heita.

Segasumma Saara ütles ...

Uurisin varasematest postitustest järele ja nagu näha, ei ole sugulased :). Lihtsalt saavad hästi läbi. Ma oma vanale turtspüksile (mustale kassile) pean ka loenguid sõbralikust läbisaamisest ja muust sellisest, aga ta on parunipreili karakteriga ja mingit ahistavat noorkassi enda peale magama ei lase. :)

-cinnamonmint- ütles ...

Ja kuhu kadus minu kommentaar? :P

Igal juhul kirjutasin, et sinu kogusse sobiks ideaalselt veel see minu rõdul käiv pontsakas valge kass :P

Oeh, kassid on üle kõige!

Sipsik ütles ...

Hehh, ei ole jah sugulased teised ja eks karvikut see valge röövli lähedusevajadus sageli ka häirib, kuid ajapikku on ta hakanud harjuma ja nõustub lähestikku magama. Pesevad küll ükteist regulaarselt ja samas ka kaklevad regulaarselt nii, et karvatutid lendavad:)

Sipsik ütles ...

Helina, sinu kommidega on midagi lahti tõepoolest. Postkasti ilmuvad, blogisse mitte. Tea kas aadressivahetus võis sul kuidagi miskit pea peale keerata? Kommid, mis mulle postkasti jõudsid ja siia posti alla olid mõeldud, olid siuksed:

1. -cinnamonmint- jättis Teie postitusse "Tudu": uue kommentaari

Ahhhh, kui nunnu! See minu tundmatu valge präänik sobiks ideaalselt su kogusse!

Postitatud -cinnamonmint- poolt vaatab...-i kuupäeval 7. märts 2011 23:18

2. -cinnamonmint- jättis Teie postitusse "Tudu": uue kommentaari

Ja kuhu kadus minu kommentaar? :P

Igal juhul kirjutasin, et sinu kogusse sobiks ideaalselt veel see minu rõdul käiv pontsakas valge kass :P

Oeh, kassid on üle kõige!

Postitatud -cinnamonmint- poolt vaatab...-i kuupäeval 9. märts 2011 15:38

Et siis jah, müstika.....