esmaspäev, november 30, 2015

Edgaripäevale mõeldes

Eilsel edgaripäeval sai alguse minu usk, et Keskerakonnas ei saa olla 15 000 ajupestud inimest. Jah, sildistan praegu ebaviisakalt, kuid mõte jääb samaks ka muudmoodi väljendudes.


Ma ei ole kunagi midagi positiivset arvanud Kadri Simsonist poliitikuna, kuid see, et ta võttis ette Kolgata tee ninasarviku suhtes, tõstis tema aktsiaid minu silmis kõvasti.
Ja see, et ta sai nii palju hääli hoolimata sellest, et talle toetust avaldanud delegaate enne kongressi "sobivamate" vastu välja vahetati... see andis teadmise, et kõik ei olegi päriselt kadunud ning on väga palju neid, kes soovivad muutust. Mis tähendab, et kulisside taga on erakond lõhki. Ühel poolel on hääl, teisel senimaani ei olnud. Aga on kuulda piiksumist, seega ma olen lootusrikas :)


Go, Simson-Ratas-rakend!

Kommentaare ei ole: