kolmapäev, november 04, 2015

Mesijuttu

Kirjutasin siin mõni aeg tagasi, et hooaja jooksul söön sisse ca 12kg mett. Mõiste "hooaeg" kohta ei tundunud see just kuigi suur kogus. Noh, sügisest kevadeni, eksole.
Samas tekkis kerge kahtlus, et kas ikka on nii. Äkki mäletan miskit valesti.

Oktoobris varusin enesele 11kg mett ja mõtlesin, et jagub ju küll. Samal ajal hakkasin jälgima. Esimene kilo sai otsa 8 päevaga. Mõtlesin, et ehk on tegu pausijärgse tarbimishullusega ja ümardasin info 10 päevani. Noh, et 10 päeva ja 1 kilo pole ju midagi hullu, eksole.
Siis aga ilmutas end väike matemaatiline tehe, millest nähtuvalt söön ma iga päev 100g mett... Vot see number tundub juba palju...
Ja ma ei räägi siin meesegudest (pähklid ja seemned meega maiuseks) või mee tarvitamisest millegi koostisosana. Ma räägin siin ainult ja ainult igapäevasest tee joomisest. Must tee mee ja piimaga. Ja seda lürbin ma siis 100g mee jagu päevas? Jah, ma joon teed palju ning teejoomise tass on suur... Ok, mõned korrad on poisid ka lusikaga ampsu käinud küsimas, kuid see ei ole märkimisväärne.

Et siis jah. Liiga palju head ei pruugi ka ju hea olla. Seega igaks juhuks püüan nüüd vahendada. Äkki saab hakkama poole kiloga nädalas :D
Aga krt, suhkruga ka ei taha ju.

Kommentaare ei ole: